Help jij ons 10 Gigabit te testen?

Ik zou mij hierbij ook graag aan willen melden. (Netwerk) kennis genoeg in huis, alleen op dit moment geen 10gbit router en switches, maar ik neem aan dat die apparatuur van jullie ook getest moet worden?! :grin:

Tweak,

Ik las dat jullie op zoek zijn naar testers voor jullie 10 GB/s netwerk, en het eerste wat ik dacht was : YES PLEASE.

ben al lang zeer tevreden over jullie diensten, en ben al langere tijd aan het nadenken over 10GB/s neterk in huis aan te leggen.

Ben al vanaf jongs af aan bezig met alles wat met computers en netwerken te maken heeft.
Ik heb thuis een server draaien waar we met een aantal vrienden gebruik van maken m.b.t. file sharing. Dus de 10GB/s zou zeker van pas kunnen komen:)

Met vriendelijke groet,

Barry van Leeuwen
Almere (tussen de vaarten)

Leuk, zo’n test!
Ik/we slaan even over. Nog geen CAT 6e/CAT 7 in huis en onze PC’s gaan echt niet meer dan 1 Gb data pompen.
Met een jaartje staat hier wel wat steviger spul wat 10 Gig aan zou moeten kunnen. Ik zal er dan meteen ervoor gaan zorgen dat mijn geplande PfSense Router Ă©n de switch 10 Gig aan kan. Als dat Überhaupt mogelijk is

Hoe zijn jullie van plan de geĂŻnteresseerden die niet mee mogen doen op de hoogte te houden van de vorderingen?

Veel succes!

Ik wil wel meedoen. Zit al zĂł lang bij Tweak(dsl). Ben erg benieuwd naar jullie nieuwste stappen. Qua snelheden veruit voorlopend op alle anderen.

Ik zou graag hier tester willen worden regio Almere stad nu 1 gb glasvezel

dag Tweak, zag zojuist jullie aanbod om te testen. Ik woon in Gennep, als het goed is, hebben we in 2020 glasvezel en ik heb me al aangemeld bij Tweak. Wat zou het schitterend zijn om de overstap van Ziggo naar Tweak te vieren met 10 Gb. Hoor het graag

Dit is mijn plan dan zijn om 10 Gig in het thuis netwerk te krijgen. De 2e provider is voor mij noodzakelijk zodat als er iets mis gaat met de 10 Gig verbinding niet direct mijn vrouw en kinderen zonder internet zitten. De ESXi server kan naast de SD-WAN VM makkelijk ook nog een desktop VM draaien voor de speedtest :grinning:

Als mijn SFP’s compatible zijn met het signaal van het glasvezel koppelpunt zou die switch er zelfs nog tussenuit kunnen.

1 like

@Nando heb hier nog even over nagedacht
Maar voor die twee maanden en heel veel onzekerheidheid en dan nog de aanpassingen die ik moet maken vind ik het toch niet waard dan wacht ik liever totdat het wordt echt uitgerold en de echte prijzen bekend zijn, ikzelf wil wel van CD af maar vrouw nog niet, dus ook intern zijn wij er nog niet klaar voor Maar ik zal hier af en toe wel meelezen.

Lijkt me een eer om hier aan deel te mogen nemen en als eerste huishouden in NL geschiedenis te schrijven met een 10GBit verbinding!

Zal hier in huis wel wat switches en bekabeling moeten vervangen. Ook de 55" 4K TV kan de deur uit, tijd voor 8K (of is er inmiddels al 16K)

IK heb 't er graag voor over!

Ik ga niet interessant doen en stoer pitchen, ben gewoon een prutser die er 89 euro voor over heeft om verder te prutsen met mijn apparaten en dat techniek niet de beperkende factor is, oh ja zit in Almere dus kan volgens mij zo aangesloten worden

have a nice day :+1:t2:

Ik wil mij graag aanmelden. Momenteel al gebruiker van Internet-only en bereid om investeringen te doen in de apparatuur in huis om het maximale uit de verbinding te kunnen halen.

Goedemiddag,

Ik ben al enige jaren een tevreden klant uit Deventer. Ik ben onlangs verhuisd en heb in mijn hele woning cat6a kabels gelegd om een lokaal netwerk van 10gb te runnen. Nu ik hoor dat jullie 10gb internet aanbieden is dit de uitkomst voor mij om dit samen met jullie te testen.

Neem contact met mij op om af te stemmen wat voor jullie wenselijk is om te gaan testen. In mijn netwerk hangen switches die ook voorzien zijn van 10gb aansluitingen.

Ik hoor graag, alvast bedankt en succes met de test.

1 like

Als verwend online gamer lijk het me onwijs tof om gebruik te kunnen maken van de 10 gbit verbinding. Gewoon omdat het kan :smiley:

Ik help jullie graag met het testen van jullie 10Gbit connectie.
10Gbit
Supersnelle Offsite backups en een remote Promox VE-omgeving:heart_eyes::star_struck::drooling_face:

Im ready to serve!

Lijkt mij leuk om mee te doen, hierbij meld ik mij aan voor de 10gb test.

Laat mij mee doen om 10 Gig te testen. Hopelijk word het tv beeld niet meer met blokken weergegeven

Dat hangt er maar vanaf. Als ze het zoals in De Wolden hebben gedaan dan heb je 'gewoon een 1 gig lijn voor de ‘normale’ diensten met o.a. tv en telefoon. En de aparte 10 gig lijn om mee te spelen. :smile: Heb ik gelezen, ik kom zelf uit Leeuwarden. :slight_smile:
Oftewel er komt 10 gig binnen wat wordt verdeelt in 2 aparte netwerken.
Of gaat Tweak het hier anders doen??
Maar of dat een verbetering bij de tv met zich meebrengt? Lijkt me sterk.

Tv dienst doet het hier verder wel goed. Al een tijd geen blokjes meer gezien.
En prima beeld en geluid.

Nu alleen de telefoondienst nog eens bij mij, want ik moet heel vaak die Zeiksel

eh 
ZyXEL modem opnieuw opstarten om weer telefoon te hebben

Laten we dat ff afwachten twee aparte lijnen zit ik niet op te wachten een lijn met 10 Gig hail voor anders maar niet

Graag kom ik in aanmerking om deze snelheid te testen.

vriendelijke groet Koen

Tegenwoordig hebben we allemaal steeds meer met slimme apparaten te maken, IP-camera’s, slimme thermostaten, smart-tv’s en dergelijke. Tevens maken er ook steeds meer leden van een gezin gebruik van het internet met bv: tablets, telefoons en game-consoles. Deze moeten allemaal verbonden zijn met het internet. Hiervoor heb je ook meer internetsnelheid nodig, zodat alles goed kan functioneren. Daarom zou het echt gaaf zijn om gebruik te kunnen maken van 10 Gigabit.