Help jij ons 10 Gigabit te testen?

Ik wil graag meedoen met de pilot. Als netwerk engineer sinds 2Mbps een snelle WAN verbinding was en 100M een LAN backbone zal ik graag samenwerken met jullie techs.

1 like

Beste Tweak, ik zou heel graag meedoen aan deze pilot (in Enschede) Ik werk zelf in de IT en hou mij bezig met systeem en netwerkbeheer.
Ik zou graag willen helpen deze mooie ontwikkeling te testen en ondersteunen waar mogelijk.

1 like

Ik zou graag meedoen met mijn gezin

1 like

Wow, dat is nog eens leuk nieuws. Doe graag mee met de pilot en zal daarna ook zeker doorgaan met het abonnement. Zat toch al te kijken naar upgrades voor het thuisnetwerk en de eerste upgrades zijn al besteld. Dit past daar zeker heel mooi bij.

2 likes

Ben al wat laat met reageren merk ij, maar hier in Almere Haven moet natuurlijk ook een 10GB netwerk getest worden. Dus natuurlijk meld ik me aan voor de 10Gb test.

1 like

Ik zou heel graag mee willen doen met deze test. Zelf ben ik een voorstander voor technologische ontwikkelingen en ben daar graag deelnemer van!. Afgelopen jaar heb ik kennis gemaakt met tweak en ben zeer tevreden. Wij gebruiken thuis ook alleen maar interne (vooral netflix, videoland e.d.). Ik hoop mee te mogen doen met dit geweldige project!

1 like

Ik wil graag ook helpen testen!

1 like

Ik wil in Almere Poort testen.
Jullie krijgen dan nuttige antwoorden gebruikers terug, maar ook inhoudelijke opmerkingen van een doorgewinterde ICT professional.
Daag me uit ā€¦

1 like

Om deze reden zou ik instant switchen van KPN naar jullie!

3 likes

Graag zou ik willen mee testen om te kijken of dit ook echt haalbaar is

1 like

ā€˜Releaseā€™ yourself @atmozfears ! :wink:

Hier een trouwe abonnee uit Deventer met de nodige technische kennis (15jaar). Daarnaast is het net zoals vele hier niet alleen mijn werk, maar ook een hobby. ik bereid om samen met jullie deze uitdaging aan te gaan met de benodigde testen aankomende maanden om jullie dienst te perfectioneren. Ik hoor graag van jullie.

1 like

Wij willen ook wel meedoen. Jullie hebben al kennis met mij kunnen maken en weten dat ik zonder omwegen en klip en klaar aangeef wat er goed en mis gaat! Ben eigenlijk wel benieuwd naar de MoDem en eventueel de WiFi er van. In een vol WiFi gebied bakt de Fritz!box 5490. Te veel last van interferentie!
Ben een geroutineerde Beta-tester op velerlei gebieden!
Hoop dat we erbij mogen zitten, want afgezien van de MoDem zijn we tevreden met glasvezel!

I have 1gb connection right now and I Will be happy to help in the testing and also provide detailed feedback, and of course for myself I want to experience what it means to have a 10 gb internet connection.

Wil me graag aanmelden voor 10gb test

Hi!
Dit lijkt me zeker leuk!
Ik woon in Almere en alles is in huis al op 10Gbit bekabeld tot aan elke PC aan toe. Even de SFP van jullie omwissellen en we weten in welke mate het werkt. Ik heb nu ook al TV en Telefonie via jullie, dus we weten dan ook meteen of dat blijft werken. Contact me maar zodra jullie vragen hebben of een afspraak voor de SFP wissel willen doen.
Groetjes Alain

1 like

Bedankt voor de Uitnodiging om 10G, te testen. Maar voor mij heeft het denk ik geen nut. Want ik ga geen nieuwe hardware aanschaffen.

Ik heb een 1G verbinding ( die niet altijd 1G haalt maar okƩ ) Voor de toepassingen die ik gebruik heb ik hier voldoende aan.

Vind het sowieso cool dat Tweak 10G gaat leveren al is dit voor het bedrijfsleven weggelegd. En de genoemde prijzen zijn perfecte prijzen alleen voor een wat kleinere hobbyist (ik dus) niet echt rendabel.

Eigenlijk Ć©Ć©n van de redenen waarom ik hier Reageer is dat er in de ā€˜opsommingā€™ van wat je ā€œkrijgtā€ tijdens de test fase iets staat wat me beetje steekt. Ik vraag al sinds ik Tweak heb om meerdere ipā€™s geen noodzaak maar maakt het testen wel wat makkelijker.

Ik wens de geselecteerden alvast heel veel plezier met het hobbyn en testen :wink:

Mocht Tweak nieuwe Modems / (meerdere ipā€™s) :stuck_out_tongue_winking_eye: gaan testen wil ik wel helpenā€¦

Hallo,

Hier een tevreden gebruiker van het glasvezel De Wolden project en al een poosje gebruik makend van de 1 Gbit verbinding. Deze verbinding is prima en werkt perfect. Vooralsnog vond ik het niet nodig om gebruik te maken van 10 Gbit om dat dit op dit moment nog niet nodig is.

Graag zou ik wel van deze gelegenheid gebruik willen maken om eens wat te proberen op 10 Gbit en om te kijken of dit ook nuttig is voor thuis gebruik. Eventueel om te kijken waar de bottlenecks e.d. zitten.

Op dit moment maak ik gebruik van een Mikrotik router met een glasmodule zodat ik mijn verkeer exact kan vormen voor mijn eigen verbruik. Dit is eenvoudig aan te passen naar een 10 Gbit module zodat ik dit verkeer ook kan gaan testen.

Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van anderen!

1 like

Goedenavond!
Ook wij zouden graag meedoen met de 10Gbit proef met ons gezin. Wij zijn met vijf veelgebruikers hier in huis. Alleen ikzelf heb enige kennis van computers, mijn vrouw en dochters worden hier gelukkig niet door gehinderd;-). Wij hebben sinds we in Almere-Buiten wonen al Gbit Internet-only glasvezel van Tweak, en het lijkt ons ontzettend gaaf om de grenzen te verleggen.

Lijkt me vet gaaf om de 10 Gbit verbinding te testen! Ik meld me hierbij aan!