Help jij ons 10 Gigabit te testen?

Ik zou alleen mee willen doen omdat mijn verbindingen nu niet optimaal zijn en aangezien ik digitaal schilder met Corel PAINTER 2020 wil graag iets optimaals hebben.

1 like

Ik doe ook graag mee met de test. Infra in huis is al in gereedheid gebracht dus dan wil ik het ook wel eens in de praktijk zien werken

2 likes

Lijkt me heerlijk om de 10 Gigabit te testen als test professional. Ik denk dat er wel wat aanpassingen nodig zijn in mijn thuisnetwerk maar dat komt goed.:grinning:. Ik hoop dat mijn locatie iets extra’s kan toevoegen om geselecteerd te worden.

1 like

Ik zou graag gebruik maken van deze test, omdat ik een eigen bedrijf heb en veel met video werk. Ik wil deze bestanden delen met andere collega’s.

2 likes

Dat lijkt mij een uitstekend idee. Wij werken vanuit huis en sturen met enige regelmaat grote bestanden weg. Dit zou ideaal zijn.

1 like

Ik had niet verwacht dat jullie nou al zouden uitbreiden met 10Gb na de start in De Wolden een tijd geleden.
Natuurlijk zou ik graag mee werken aan de testfase maar ben wel een “63 jarige newbie” die hiermee nog geen ervaring heeft opgedaan anders dan op het werk.
Toch kan ik een bijdrage leveren want als jullie grootschalig 10Gb aan gaan bieden moet iedereen er goed mee overweg kunnen lijkt mij.

1 like

Hallo, ik ben al jaren zeer tevreden klant van Tweak in Enschede met 1 Gigabit. Ben een technisch productmanager met focus op cloud en security, bij een wereldwijd bekend datacenter. Kan beschikken over 10 Gigabit benodigde apparatuur etc. Het lijkt mij extreem leuk om mee te mogen doen!

2 likes

Interessant! Ik zou graag meedoen!
Ik werk thuis, en ik zou natuurlijk dol zijn op hoge snelheid. Waarschijnlijk kan ik je ondersteunen.

1 like

Ik wil wel testen, heb sinds kort een Gbit en deze bevalt goed. Benieuwd naar de 10G
Ook beroepsmatig geinteresseerd aangezien ik veel cloud toepassingen gebruik met redelijk wat data verkeer

1 like

Kom maar op met die 10 gbit !
Test graag alle opties voor internet, tv en bellen !

1 like

Testen of t netwerk idioot bestendig is? Ik ben beschikbaar.

1 like

ik maak graag gebruik van de pilot van het 10GB netwerk, denk dat ze thuis hiervan heel blij gaan worden. Lijkt me fantastisch om te kunnen zeggen: ik heb nergens last van met mijn 10 GB verbinding.

1 like

Yes please! Count me in!
Ik doe al 25 jaar systeem en netwerk-beheer en werk ook beroepsmatig aan het testen van uiteenlopende hardware/software/services. Mijn werk en hobby lopen vaak in elkaar over.
Zo heb ik thuis een zeer rappe netapp filer en 10gb Cisco Catalyst staan met voldoende capaciteit om de 10 ‘giegelbit’ :wink: lijn tot zijn grenzen te pushen. Daarnaast denk ik een constructieve bijdrage te kunnen leveren bij troubleshooten, testen en/of vaststellen van bottlenecks.
Zie mijn linkedin profiel voor meer details m.b.t. mijn ervaring/achtergrond
Mijn linkedin profile
Ik hoop spoedig iets van jullie te vernemen. Bij voorbaat dank!

2 likes

Ook ik meld me graag aan. Ik heb al sinds het begin gbit in Enschede en ben al een tijdje intern klaar voor 10 en hoger. Daarnaast heb ik ook voor mijn bedrijf een server infrastructuur waar ik uitgebreid mee testen en lijkt het me gewoon ontzettend cool :grin:.

1 like

Zeker regio Enschede, reeds 10gbit spul in huis liggen en nodige hardware om 10gbit aan data te genereren en verstoken. Het praktisch nut zie ik er voor mij persoonlijk nog niet van in omdat al mijn “partners” op max 1gbit zitten
 maar testen met mogelijk mede tweak(ers) kan prima.

Evt bereid toegang te verlenen aan een vm in mijn garage daar waar jullie mogelijk iets met een load test willen doen naar een “eindgebruiker” tevens onderliggende storage die ook daadwerkelijk 10gbit kan verstouwen (spinning disks is zo 1956).

En voor @zenonymous @remco_van_mook een +1 voor native IPv6 .

1 like

Ik zou mij ook graag willen aanmelden om dit te testen. Erg tevreden met tweak 1gb glasvezel. Dus benieuwd naar de 10Gbit ervaring.

1 like

@Djinky Even support bellen en je mac adres doorgeven ze maken vast een uitzondering voor je :wink: . Daarbij citeer ik even hun website Standaard vast extern IP-adres bron: https://www.tweak.nl/glasvezel/productoverzicht.html

1 like

Al sinds begin af aan ben ik helemaal verslaafd aan het bemachtigen van de hoogste internet snelheden. 10 gigabit testen lijkt mij dan ook super tof.

Zelf veel ervaring met Microtik, Cisco en Ubiquiti en weet ik de meeste problemen zelf op te lossen. Tevens ben ik werkzaam in de VoIP sector en zou ik uitgebreid onderzoek kunnen doen op meerdere vlakken.

Hoor graag van jullie.

1 like

Hoi, ik zou dolgraag mee willen testen als dikke gadget freak met in elk kamer een media center waar met ons groot gezin iedereen vollop streamt (ook 4k) en download en mn 1gb tweak verbinding leegtrekt. En als mn gezin het niet doet is het wel mn beveiligingscamera systeem die 7/24 draait of het vele remote verkeer als ik op werk of onderweg ben. Ben heel nieuwsgierig naar dit 10gb verbinding! Persoonlijk niet verwacht dat dit zo snel in de praktijk zou komen, kan dus niet wachten om ervan te “proeven”

1 like

Ik zou dit erg graag willen testen hoe sneller hoe meer in tegelijkertijd kan doen thuis :slight_smile:

1 like