Help jij ons 10 Gigabit te testen?

İk zou ook graag mee willen doen, we gamen hier veel en hebben een server draaien voor verschillende games. Als we hier een aandeel in mee kunnen brengen om het te testen, houden wij ons aanbevolen.

1 like

Kijk dat zijn een mooie snelheden!

Mijn internet lokaal thuis is grotendeels ook 10GBit dus dan zou het ook echt wat uitmaken kwa snelheden. Ben nu al enthousiast dat Tweak hier alleen al mee bezig is.

1 like

Ik help jullie ook graag mee met het testen van10gbit. Op mijn werk ben ik verantwoordelijk van het beheren en aanleggen van een 80 gbit netwerk. Dus ik ken alle ins en outs, en kan bovendien realistische snelheidstesten doen naar het netwerk van het bedrijf waar ik werk.
SFP+ apparatuur aan mij uitlenen is niet nodig, daar kan ik zelf makkelijk aankomen.

2 likes

Ik heb vaak genoeg dingetjes getest (wat was dat leuk bij Cistron) maar ik sla deze test even over!
Niet dat 10Gb (Gb en dus niet GB) niet welkom is hoor. Maar een stabiele verbinding hier is momenteel een must! Succes iedereen en Tweak… Goed bezig!!! <3
Groet uit de 1st wijk waar Tweak actief was.

2 likes

mooi initiatief en zou graag deelnemen.

ik heb nu alles in 1 van jullie in koekange 1 Gigabit (glasvezeldewolden)
als ik mee zou mogen doen wil er dus ook graag dan wel tv en bellen bij hebben (aangezien ik dit wel gebruik) natuurlijk snap ik dat het een test is en er daardoor problemen kunnen ontstaan waar door het soms niet zo werkt als gepland dit begrijp ik ook.
ik werk in de ict en heb dus ook wel kennis van zaken om bepaalde dingen uit te zoeken/te kunnen proberen

1 like

Graag help ik mee om te testen!

1 like

Tuurlijk meld ik mij aan.
Al jaren ben ik bezig in de telecom wereld (met pop toegang) en sluit regelmatig mensen aan op glasvezel.(Regio Leeuwarden) Zowel zakelijk als particulier. van alleen internet tot complete bekabeling. Ik kan dus niet alleen testen. maar ook klanten aanbrengen als het beschikbaar word. mee doen aan de pilot geeft mij dus een voordeel hierin.

1 like

Natuurlijk wil ik graag meedoen.

Mijn pitch ?
10 gig klink geweldig toch aan de koffie tafel :wink:

Ik kan me niet voorstellen wat ik meer of sneller zou kunnen doen dan nu met 1 gig, maar ik laat me graag verassen.
Alles in de cloud hebben wordt misschien dan toch een optie.
IPv6 zou ook leuk zijn dan.

Mike van Rossum

1 like

Ik meldt mij maar al te graag aan! Net een forumaccount aangemaakt puur om me hiervoor aan te melden! Ben een echte gamer samen met mijn vriendin en streamen ook genoeg, dus snel is nooit snel genoeg! Heb momenteel al de 1000mbit verbinding op 2 adressen en zelfs al een Ziggo deur-aan-deur verkoper overgehaald over te stappen 2 jaar terug! Mooi moment! Ben zeker bereid voor de volgende stap en ook om te investeren in de apparatuur die nodig is!

2 likes

Wij doen graag met met de 10 Gigabit test. Als studentenhuis met veel technische studenten zijn we benieuwd naar de mogelijkheden van een 10 Gigabit netwerk!

1 like

Hopelijk worden de berichten hieronder ook gelezen aangezien de mail verificatie nu al plat legt van dit forum xD.

Ik wil als MTCNA gecertificeerd persoon de rest van mijn MikroTik certificates halen en dan is deze 10g verbinding natuurlijk een ideale test voor meerder ipsec tunnels. Indien de POP in dit " achteraf gelegen" dorp voorzien kan worden van 10g klant uplinks dan hou ik me aanbevolen.

Apparatuur aanleveren is niet perse nodig aangezien de meeste hardware al aanwezig is.

Ik ben wel benieuwd of de aangegeven CRS voldoende is voor deze taken. Voor 10g verkeer zou ik toch snel naar de CCR reeksen gaan.

2 likes

Bij deze wil ik mij ook graag aanmelden voor de 10gbit test. Het lijkt mij erg gaaf om pionier te zijn voor deze test.

1 like

Ik ben woonachtig in Almere Literatuurwijk en al jaren trouwe fan. Het lijkt mij super gaaf om met 10gbit aan de gang te gaan en is voor mij een mooie incentive om een keer de upgrade te doen naar een thuisnetwerk met 10ge.

1 like

Laat maar komen die 10 Gigabit, mijn thuisnetwerk is er in ieder geval al klaar voor! #gotweak #snellerdansnel #10gigabit

2 likes

Ik ben ook al jaren lid van Tweak. Tegenwoordig in Tussen de Vaarten in Almere. En ik zou het supertof vinden dit te proberen. Vooral als de TV snelheid en af en toe schokkerig beeld daarmee tot verleden zou kunnen behoren. Ben wel bang dat ik intern wat kabels opnieuw moet gaan leggen maar dat is een “luxe” probleem.
Lex

1 like

Ik heb momenteel 1gb internet tv en bellen zou ook graag mee doen met de test voor 10gb en dan ook tv en telefoon er bij.

help graag met testen van de 10gb

1 like

en +1 voor IPv6 natuurlijk

2 likes

Graag zou ik me willen aanmelden om in Almere 10GB connectie een pilot te starten, zodat Tweak nog beter en stabieler Internet kan aanbieden.

Als Internet Pionier en Gebruiker van het eerste uur wil ik mijn ervaring in netwerken graag delen…

1 like

Jaaa Zeker!

Al vanaf dag 1 in Almere lid van Tweak, wat mij betreft de beste provider van Nederland (en omstreken!! :D)
Wil al tijden mijn interne infra upgraden naar 10G, dus daar hoort 10G WAN bij natuurlijk!

Ik draag bij aan het testen en het leveren van feedback om te zorgen voor de best mogelijke roll-out voor de rest van de klanten.

10G here we come!

#Tweak10G

2 likes

ik doe mee heb ook een CCR1036-12G-4S-EM kijken of hij echt 10 gb uithaald

2 likes