Help jij ons 10 Gigabit te testen?

Ok bedankt voor de info.

1 like

Ik ben benieuwd welke provider als eerste 10 Gb gaat aanbieden voor een “redelijke” consumentenprijs. Ik had mijn kaarten op Tweak gezet maar ben daar niet zo zeker meer van.

1 like

Hallo Grafzicht,

Tweak is bij mij in Enschede perfect, zie de bijlage:
Tweak new01

Dit ziet er toch goed uit, neem ik aan…

Groetje,
Snuif (Hans)

1 like

Magertjes. Nog geen 10% van wat je van 10 Gb mag verwachten… :shushing_face:

1 like

Hallo Bernd,

ik heb een 1Gb verbinding, Tweak levert nog geen 10Gb, ik dacht dat je dat wel wist.

Groetjes,
Snuif (Hans)

Bernd did a funny. :wink:

1 like

Inderdaad. Dit draadje gaat over testen van 10 Gb/s …
Een geintje wordt niet altijd opgemerkt :partying_face:

Wachtend op Tweak 10Gbps…

4 likes

:grinning: :joy: :rofl: … Jij valt te veel af…

3 likes

Het interesseert Tweak helemaal niks meer, want ze zijn overgenomen door T-Mobile!

1 like

Jammer weer, jaren op gewacht…
Hopelijk komt Delta naar Enschede met 8Giga

Hoi Bakky,

Ik denk wel Bakky, het meeste blijft zo voor ons. Dus niet direct Tweak de grond in boren, zij doen hun uiterste beste om alles zo te laten blijven.

Groetjes Snuif.

1 like

Als tweak is overgenomen door T-mobile, dan is het vreemd dat tweak 1gb up/down aanbied en T-mobile niet verder komt dan 60mb.

Hoi, kunnen we al bijna over op 10 Gigabit?
Schiet het al een beetje op?
Er zijn namelijk mensen zoals Bakky die al heel lang aan het wachten zijn.

1 like

ja, ik wil wel testen. werk veel dagen vanuit, vooral vpn/rdp wat niet veel data slurpt maar ik merk wel snel onderbrekingen e.d. daarnaast de nodige streams en downloads dus dat komt wel goed. volgens mij zit mijn lijntje een aantal momenten op de dag wel aardig vol.
greets!

1 like

2 likes

65874759

Nog heel even en dan gaat Ziggo ons voorbij…

3 likes

Ook ik ben heel benieuwd naar de status.
Heb zelf 2x25gb mellanox kaart in mijn pfsense server zitten.
Hele huis is bedraad met ethernet en elke poort is 10gbe, dus ben helemaal voorbereid :slight_smile:

Geloof niet dat Tweak, het echt op de markt gaat zetten, wacht nu al zolang, ben vertrouwen kwijt, dan ga ik niet investeren in iets wat er toch niet komt.