Full admin rechten op fritzbox?

Ik overweeg om over te stappen naar Tweak (zit nu bij Telfort/KPN). Ik wil alleen internet afnemen, echter twijfel ik om voor 3 euro meer het abonnement te nemen inclusief Fritzbox. Ik lees alleen nergens of ik dan full admin ben en de analoge telefonie poorten zelf kan configureren met eigen (t.w. Cheapconnect inkomens en voipbuster ontgoing). De Fritzbox komt in een meterkast te hangen en de WiFi gebruik ik niet, overal in huis heb ik eigen AP’s die aan een bekabeld 1gb netwerk aangesloten zitten.

Wat ik weet ben je altijd full admin op een fritxbox maar dat weet ik niet zeker.
Mijn fritsbox komt nog uit de tijd van xs4all voordat ik over ging naar Tweak.

Ik heb zelf full admin rechten op mijn fritsbox met glasvezel!.
Snelheid is ook zeker goed! En ik gebruik ook Cheapconnect naar tevredenheid.

Op de Fritzbox die ik geleverd kreeg bij Tweak (zo’n 3 jaar terug inmiddels), ben ik altijd full admin geweest. Ik gebruik hem inmiddels overigens niet meer, want heb een eigen router rechtstreeks op de glasvezel aangesloten.

Ja dat ben je nog steeds. Van het weekend nog een van Tweak aangesloten. Alles gewoon aan te passen, geen dichtgetimmerde meuk!

allen bedankt voor jullie reacties

1 like

Vraagje; Ben zelf op zoek naar één router (bij voorkeur 19") waarmee ik de fritzbox niet meer nodig ben. Welke config heb jij staan? Las nl dat jij ook rechtstreeks was aangesloten.

Groet,
BK

Ik zie dat je een eigen topic hebt gemaakt (Advies 19" Switch), dus ik zal even een antwoord posten om niet te veel te crossposten :+1: