Extra settop boxen

Welke ontvangers zijn compatibel met Canal Digitaal, werkt de A140 van animo bijvoorbeeld nog? Welke andere ontvangers zijn te gebruiken?

Je kunt IPTV van Canal Digitaal alleen gebruiken met ontvangers die door ons (hen) geleverd worden. Deze ontvangers zijn geschikt voor het product, en worden door ons gekoppeld aan jouw account. Het is niet mogelijk je account te koppelen aan ontvangers die niet door ons geleverd zijn.

Toch vreemd… Waar is je vrijheid hier dan, waar Tweak zo prat op gaat?

Vrijheid op het internet denk ik.
TV is altijd een shitshow bij de providers, maar je kan denk ik wel een andere iptv provider vinden waar het wel kan?

Ik gebruik oa AppleTV en Chromecast en stream vanaf Tablet of Mobiel naar deze devices toe. Wel de CD app installeren op je tablet/mobiel. Werkt voor mij prima. En scheelt de maandelijkse huur van een extra setopbox…

Enig voordeel wat je met SAT-TV hebt, is 4K. Bij mijn weten is er geen IPTV-provider die op dit moment 4K aanbiedt. Voor mij volstaat HD, Chromecast en FTA-SAT (met 4 koppen; o.a.GB en DLD) volledig. Per 01-01-2020 gaat de stekker er voor mij uit bij Pay TV. Ik wil niet meer betalen voor de commerciëlen waar ik slappe entertainment krijg en ook nog eens films van 30/40 jaar oud! Nee, Ik heb DVB-T2 voor het journaal e.d. en Netflix voor de films en series. Geen reclame geen gezeik! Wat mij betreft mag IPTV weg.

Naast dat het nog weinig nut heeft om 4K te hebben omdat er nog bijzonder weinig uitgezonden word in 4k, heeft kpn het volgens mij wel beschikbaar.

Wanneer gaat tweak iptv zonder settop box aanbieden. Ik ontsluit iptv liever via b.v. Kodi met eigen hardware dan die brakke settop boxen of app

Klopt, daarom gaf ik ook aan, dat HD voor mij volstaat! Dat van Kloten Provider Nederland wist ik niet, maar zoals je al zei, zullen dat niet veel programma’s zijn.
Weer wat nutteloze info in mijn brein :crazy_face:

Jij bent niet de enige! Maar ik denk dat je dat kan vergetem…

Niet, al is het maar dat de hedendaagse contracten met de bedrijven achter de TV zenders ze dat niet toelaat. Op IPTV is een app het meest diverse wat je krijgen gaat.

Zie ook mijn antwoord hieronder: