Zenderlijst Canal Digitaal

De tv zenderlijst op de website van Tweak toont 3 pakketten: basis, familie en entertainment. Naar mijn weten heeft Tweak maar 2 tv pakketten in de aanbieding. Heeft iemand het familie-pakket?

Ik denk dat dat nog komt uit de tijd dat Tweak zelf de tv aanbood.
Toen hadden ze wel 3 pakketten. Nu met Canal Digitaal nog maar 2 inderdaad.
Klopt gewoon niet helemaal wat er op de website staat.
Da’s overigens niet de enige plaats waar iets fout of niet up to date staat. :sunglasses:

Maar goed, het bedrijf lijkt me volwassen genoeg om hun website
up to date te houden, toch? …Of eh…Nou? Misschien in ieder geval. :slight_smile:

1 like

Het zenderoverzicht is van 26-11-2019 dus redelijk recent. Ik vermoed dat de lijst door CD is aangeleverd bij Tweak maar niet overeenkomt met de pakketten die Tweak aanbiedt.

Ooowjaaa die lijst is van Canal Digitaal zelf. Da’s apart. :thinking:
Die hebben blijkbaar meerdere pakketten terwijl
Tweak er maar 2 van de 3 die zichtbaar zijn aanbied…

Volgens mij vallen de zenders die ik bij ‘Familie’ zie staan bij Tweak
ook onder ‘Entertainment HD’. Als ik het goed zie. :smiley:

Wat betreft het pakket aanbod zijn wij een beetje een vreemde eend in de bijt. Daar waar wij als enige, of één van de weinige, van de Canal Digitaal resellers geen los Family pakket aanbieden. Voor nu gebruiken we dus de universele lijst maar er ligt inderdaad een verzoek om dit aan te passen naar een Tweak versie.

2 likes

Ik hoop dat de nieuwe lijst snel beschikbaar is, dit werkt alleen maar verwarring in de hand. Ook de mail / nieuwsbrief die CD onlangs naar alle tweak klanten heeft gestuurd riep verwarring op. Zo zou volgens de nieuwsbrief op kanaal 46 de zender van de maand te vinden zijn terwijl deze op een ander Kanaalnummer zit…