Wordt Tweak via GPON WBA mogelijk

Binnenkort kan toch al snel 3 maanden zijn bij bedrijven

Het kan per direct :tada:

2 likes

:tada: die snelheden en prijzen zijn nu ook via KPN WBA zonder GPON leverbaar, eindelijk meer dan 100Mbit :confetti_ball:

Wow dit is goed nieuws. Net een postcode in Almere Oosterwold gecheckt en ook daar is 1gbit nu eindelijk beschikbaar. Nu nog even ons huis laten bouwen…

Dat het (best wel een stukje) duurder is dan via het eigen Tweak netwerk is begrijpelijk maar wel jammer vind het dat hierbij geen mogelijkheid bestaat om middels een jaarlijkse betaling (zoals ik dat tot nu toe al jaren doe) korting te krijgen.

Ik kreeg van KPN het bericht dat ze eind 2022, begin 2023 hier glasvezel gaan aanleggen. Het is me echter niet duidelijk of dit nou een “GPON” aansluiting betreft.
Ik wordt door KPN doorverwezen naar Providers | KPN Netwerk en zag ik dit lijstje ook Tweak staan. Net als alle andere providers (behalve KPN zelf) geeft de Tweak postcode check aan dat bestellen niet mogelijk is.
Klopt het dat jullie hier t.z.t. ook kunnen leveren of kan ik beter de “Snelle beslissers” aanbieding van KPN aannemen?

Dat gaat gewoon mogelijk zijn zodra de verbinding gemarkeerd wordt als beschikbaar aan de kant van KPN. Ik verwacht niet dat “snelle beslissers” heel veel sneller opgeleverd gaan worden dan via ISP’s anders dan KPN zelf.

Top, dank voor het antwoord. Dan wacht ik gewoon tot ze klaar zijn met graven hier. Duurt voorlopig toch nog wel even.