Website verre van up-to-date

Ik keek hier: https://www.tweak.nl/glasvezel/glasvezel-de-wolden.html
Wat is de informatie hier oud! In De Wolden ligt het glasnetwerk overal, zijn ze klaar met aanleggen. Misschien goed om deze site aan te passen aan de huidige staat!

U heeft volkomen gelijk. Als inwoner van De Wolden krijg je het idee dat er geen werk van wordt gemaakt. De interesse om het leuk te promoten is niet aanwezig. Als klant voel je je ongelukkig met deze ontwikkeling en kijk je uit naar een betere provider.
Opvallend is wel dat de inning van gelden vlot en feilloos verloopt. Eenschrale troost

Hier in De Wijk (klein dorpje in de gemeente De Wolden) werkt de glasvezel uitstekend. Ben er erg blij mee. Tweak zou de website moeten omzetten naar een succesverhaal met een happy end. Haalt vast meer potentiële klanten over om een abo te nemen dan met wat er nu staat…

Verbijsterend om te moeten constateren dat de genoemde website nog geen letter aangepast is sinds ik 25 dagen geleden daar aandacht voor vroeg.

Tweak toch … :grimacing:

Dank voor je melding en dat duurt inderdaad erg lang. Je hebt gelijk dat we de Wolden wel weer wat extra aandacht mogen geven. We hebben sinds 2016 ongeveer drie jaar lang bijna onafgebroken aandacht gehad voor jullie mooie gemeente, maar later in 2019 was onze blik vooral gevestigd op Noord-Brabant.

Ik heb op de web-pagina over de Wolden nu de belangrijkste verouderde data een update gegeven. Binnenkort hebben wij met het team gesprekken over hernieuwde aandacht in Drenthe :slight_smile:.

2 likes

Is er ook ergens een status te vinden van de voortgang mbt de nieuwe gemeentes ?

Hier loopt nu het project ( nog 3 dagen aanmeldtijd ) en was Ă©Ă©n van de eersten die op de knop gedrukt had :wink:

Maar nergens is iets terug te vinden of E-Fiber al op een gunstig percentage zit

Dan was je er mooi op tijd bij :ok_hand:t2: @Laudanumium

Op de Gigabit levergebied pagina is per gebied de huidige leverstatus te zien. Mocht je echt naar specifieke vraagbundeling cijfers op zoek zijn dan verwijs ik je door naar de netwerkleverancier, in dit geval E-Fiber. Misschien dat ze je een beeld kunnen geven, maar daadwerkelijke percentages worden eigenlijk nooit tussentijds gedeeld.

U heeft volkomen gelijk. Tweak voert geen actief beleid naar de klanten. Er is 1 standaard op kritiek bijv. bij de TV blokjes en de snelheid van internet: Wij willen dan graag van u de volgende gegevens en dan komt er een waslijst met vragen. Je kunt de hele dag tv programma’s gaan scoren en bij de internetverbinding moet je eerst all andere apparaten gaan ontkoppelen. Als de snelheid dan nog niet goed is willen ze wel komen maar als…dan moet je de kosten zelf betalen. En kijk eens naar de voorwaarden waaraan jouw hardware moet voldoen. Glasvezel De Wolden heeft gesloten gunning en de andere providers zijn niet beter. Je zit dus opgesloten in gedwongen winkelnering.
Ik verlang terug naar XS4ALL via het koperdraadje.

Hoi Gerrit-Jan,

Jouw reactie heeft weinig met het onderwerp van dit draadje te maken. Mij ging het over de informatie over De Wolden op de website van Tweak. Deze is nu up-to-date.

Ik begrijp uit jouw klaagzang over de glasvezelaansluiting dat het niet is wat je verwacht had.
Ik wil best een keer bij je aan huis komen (mits je in de gemeente De Wolden woont) om mee te kijken wat er (misschien) mis is, jou van advies dienen. Laat maar weten of je daar prijs op stelt.

1 like