Waar staat de klant bij Tweak?

Laat me beginnen met te melden dat ik tevreden ben over het product dat ze leveren.
Echter over het bedrijf ben ik minder te spreken.
Het lijkt wel of TWEAK op het punt staan om te vallen ? Dat lijkt me niet logisch daar ze overgenomen zijn door T-mobile maar toch…zo handelen ze wel.

Ik heb bij TWEAK een jaarcontract internet en Bellen afgesloten met een proef abonnement op canal digitaal ( even goede vrienden actie) alles 1 jaar vooruit betaald

Na een paar dagen heb ik besloten om canal digitaal niet te gaan gebruiken maar wacht nu al 2 maanden op restitutie van mijn jaarbetaling voor canal digitaal

ander punt :

Omdat de Fritzbox router niet in bridgemode kan opereren is mij in overleg met Tweak support aanbevolen om een eigen router te plaatsen en de fritzbox terug te sturen. dan hoef ik gelijk niet meer te betalen voor de huur ( 2 euro per maand). was hun insteek.
Ik heb een brief van TWEAK ontvangen met het verzoek om de router terug te sturen. Maar nu de router weer terug is bij TWEAK wordt het verhaal weer anders.
Ik moet toch blijven betalen voor de huur. TWEAK wil de router wel weer terugsturen ( dan heb ik hem thuis als backup) maar… dan moet ik wel de verzendkosten betalen a 7,95 Euro.
Hier klopt in mijn beleving iets niet. TWEAK informeert de klant verkeerd en zet een actie uit. Later moet de klant opdraaien voor wat er bij TWEAK fout is gegaan ?
TWEAK erkent volmondig dat ze me onjuist hebben geïnformeerd en er verkeerd is gehandeld maar daarna… houd het op.

De klant komt bij Tweak duidelijk op de 2e plaats. Zouden ze administratief al afscheid hebben genomen van hun klanten omdat het toch T-mobile wordt ?. zou dat het zijn ?

Dan hoop ik maar dat ik ooit nog mijn Canal Digitaal geld terug ga zien ?

Administratief is al langer brak, en is ook algemeen bekend. Ik heb zelf nog nooit gehoord dat je 2 euro korting krijgt als je geen modem gebruikt, wellicht was deze klantenservice medewerker verkeerd geïnformeerd (korting is er wel, maar dan moet ook bellen van je pakket af, fritzbox is volgens mij niet los doorberekend)

Volgens mij zit op dit forum alleen niemand meer die hier mee te maken heeft, en dus zou je denk ik toch de klantenservice moeten mailen met deze feedback, mocht je dat duidelijk kenbaar maken bij tweak.

Klopt idd dat bellen gekoppeld zit aan het gebruik van een Fritzbox ongeacht of de de fritzbox gebruikt of niet. ( hoor ik van een andere medewerker uit support )
Bellen is bij Tweak een gratis dienst en je betaal alleen voor je verbruik, dat is het verhaal.
Daar heeft de support medewerker destijds ook op ingestoken. Maar wat nu blijkt, pas als ik een voip dienst neem buiten tweak alleen dan vervalt de router en krijg je een paar euro korting.
MAW bellen is niet gratis maar je betaal 2 euro per maand aan vast tarief.
Wees daar gewoon open over zou ik zeggen. Je betaal bv bij ziggo ook een paar euro vast tarief en op zich is het best te verkopen hoor.
Nu houden ze vast aan een gratis dienst want dat klinkt zo mooi als verkoop.
Onduidelijkheid voor de klanten en voor hunzelf.

Ik zet het hier op dit forum neer om potentiële TWEAK klanten te informeren.

Nogmaals hun dienst is technisch prima.

Een week geleden heb ik een mail ontvangen van Tweak met sorry voor de miscommunicatie en een actieplan van hun kant .
Vandaag kan ik stellen dat alles is opgelost.
Ik heb de router weer mogen ontvangen en mijn vooruitbetaling voor de digitale dienst van Canal Digitaal is weer terug gestort op mijn rekening.
Netjes afgehandeld door Tweak ! Case closed !

2 likes

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.