Voordeliger bellen, het kan!

Hierbij een tip om voordeliger te kunnen bellen:

Laat jouw vaste telefoonnummer naar cheapconnect.nl porteren. Daar kost het behoud van je telefoonnummer slechts € 8 per jaar i.p.v. € 3 per maand en downgrade jouw Tweak abonnement naar Internet Only. Via je vaste telefoonnummer bij Cheapconnect.nl ben je met een gratis SIP-account dat je in jouw Fritz!Box configureert bereikbaar. Uitgaand bellen kan dan goedkoop via elke VOIP provider, zoals bijv. Voipbuster.com. Via hen is bellen in Nederland naar vast en mobiel ook nog eens gratis en zijn de internationale tarieven één van de laagste die je kunt vinden. Ik doe dat al jaren zo en heeft mij al veel geld bespaard!

Enig nadeel:
je moet wel je huidige Fritz!Box aan Tweak retourneren, want die is bij Internet only niet inbegrepen!

Zodoende kan het nog goedkoper! Wel duurt het even voordat je dan een nieuw, zelf aan te schaffen Fritz!Box hebt terugverdiend. Nu ik overstap van Tweak naar Freedom, blijft telefonie gewoon werken. Immers, deze setup is Internet Access Provider onafhankelijk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het enige wat ik hier wil zeggen dat ik alleen voor mijn 2e lijn €2,50 p/m betaal.

Voor mijn standaardlijn betaal ik alleen het verbruik.

€ 8 per jaar i.p.v. € 3 per maand èn in NL gratis bellen naar vast- en mobiel i.p.v. verbruikskosten á € 0,07 per minuut is het noemen waard denk ik zo.

@Karel

Die €3 per maand.kan ik op mijn factuur niet vinden.

Extra Telefoonnummer Bellen Standaard 2023-09-01 2023-09-30 € 2,07 € 0,43 € 2,50

Bellen Standaard 2023-09-01 2023-09-30 € 0,00 € 0,00 € 0,00|

€ 3 per maand is het verschil tussen het Internet+bellen en Internet Only abonnement.

Er is inderdaad een verschil maar die is €2 per maand.

In de 1e kolom staat de prijs voor Internet Only vermeld. In de 2e Internet+Bellen. Het verschil tussen deze abonnementen is dus:

€ 44 - € 41 = € 3 per maand.

1 like

Glasvezel Internet Only 1 Gigabit € 63,00 /maand