Tweak + NLZiet als 51% goedkoper alternatief t.o.v. Ziggo

Ik heb even een pagina gemaakt die voor iedereen in Nederland uitlegt hoe je van Ziggo af kunt komen, tot wel 51% kunt besparen en waarbij de gebruikerservaring in veel gevallen ook nog beter is. Beter & sneller internet, vaste telefonie wereldwijd gebruiken op je smartphone en televisie + reclamevrij opnames & terugkijken.

Ter info dat Canaal Digitaal ook getest is om TV te kijken maar dit zo’n slecht beeld heeft en geeft dat dit geen alternatief is en was voor televisie van Ziggo.

Zie mijn review over tot wel 51% besparen door Ziggo te vervangen door Tweak + NLZiet https://www.jordanvanbergen.nl/ziggo-alternatief

3 likes

Hartelijk dank.
Een opmerking:
De door jouw gemelde prijs geldt uitsluitend voor het ‘eigen netwerk’ van Tweak.
Als ik in Leiderdorp (Leyhof) bij Tweak een abonnement ‘internet only’ neem, krijg ik de keuze uit 5 snelheden voor andere hogere tarieven.
Zo’n abonnement wordt dan door Tweak geleverd via het XGSPON netwerk van KPN, waardoor ook nog eens de volledige snelheid niet ten alle tijden kan worden gegarandeerd.
Kortom, voor een ‘tot’ 1Gigabit abonnement betaal ik dan bij Tweak EUR 63,00 zonder NL-Ziet

Voordeel is wel dat de ‘winst’ van KPN in Nederland blijft en de winst van Ziggo de oceaan over gaat naar Amerika. Om die reden zou ik alleen al weg willen bij Ziggo.

En ook Ziggo is aan het overschakelen op streamen met het druk uitdelen van de Next en Next mini set-top boxen. Daar moet een utp internetkabel in en coax wordt daarmee binnenshuis uiteindelijk verwijderd.

Maar nogmaals bedankt voor je mooie overzicht voor al die mensen die in het ‘goede’ gebied wonen.

Een abonnement nemen op IPTV Max NL (iptvmax.nl) daar kan men alle series terug kijken.

1 like

Dit is inderdaad een goede zit gewoon een Nederlands pakket in voor 40,- eu per jaar. Gelijk 24 uur gratis proef genomen.

Goed om te weten is dat dergelijke diensten vaak illegaal zijn en zomaar kunnen stoppen met het aanbieden van hun diensten. Zie: https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-kpn-en-viaplay-allen-verliezen-geld-aan-illegale-iptv/

1 like

Dit is een dienstverlener die illegaal een TV-abonnement aanbiedt. Mijn uitleg hoe geld te besparen is gebaseerd op legale aanbieders.

Nog ter aanvulling dat het volledige Alles-in-1 pakket van Tweak dus met Canaal Digitaal € 609,80 is met daarbij ESPN 1,2,3,4 en in vergelijking met Ziggo per jaar dus ook 46% goedkoper is. Ikzelf vind de kwaliteit van Canaal Digitaal via de apps (hoe ik kijk op mijn Samsung TV) niet goed.

Maar ik weet niet hoe dit met gebruik TV-ontvanger is? Kan iemand vertellen/uitleggen of de beeldkwaliteit Canaal Digitaal via de TV ontvanger beter is dan kijken via de apps op een Samsung Smart TV of via de Android TV of Google Chromecast with Google TV?

Hoor het graag. Wellicht is het standaard aanbod van Tweak met Canaal Digitaal + ontvanger toch beter dan de combinatie Tweak + NLZiet.

Aan de andere kant geldt dat als je Tweak + Canaal Digitaal + NLZiet neemt je in totaal € 729,20 gaat betalen en dit nog steeds 36 procent goedkoper is dan de Ziggo oplossing en je krijgt dan in de combi ook nog eens ESPN 1,2,3,4.

Kijk al jaren IPTV nooit geen problemen mee gehad.

Gewoon bangmakerij de grootste criminelen zitten bij KPN en Ziggo.

Het maakt niet uit of u een legale of illegale IPTV gebruikt als u beschermd wordt door een VPN. Dus, het gebruik van illegale IPTV met een VPN kan je meer besparen en zelfs meer je blijft anoniem.

niemand zal weten dat je een IPTV gebruikt, zelfs je ISP niet.

Wat ik voornamelijk belangrijk vond met mijn bericht is lezers op dit forum wat informatie te geven over IPTV diensten. Wat men er vervolgens mee doet moeten ze zelf weten.

1 like

Ik gebruik IPTV Max (iptvmax.nl) al 6 maanden met een VPN lijkt het een goede deal.

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.