Tweak mail via iPhone

Mijn Tweak webmail werkt en ik gebruik de POP en SMTP-settings op mijn iPhone conform de gegevens beschikbaar op de Tweak site. Die zijn ook goed ingevoerd want achter elke instelling staat een vinkje als ik de credentials invoer.

Ontvangen van mail werkt op de iPhone maar verzenden is bagger. Soms verzend hij wel, dan weer niet en krijg ik de melding : “Het adres van een van de ontvangers is geweigerd door de server.”

Je zou zeggen dat het aan het te ontvangen E-mail adres ligt maar ik heb drie verschillende (lees andere domeinnamen) geprobeerd maar alle drie werken (meestal) niet. En heel soms wel en komen mails vertraagd aan maar meestal niet dus. Alle mails waren zonder bijlage en slechts bedoeld om te testen met een paar karakters als inhoud.

Iemand een idee en/of ervaring in dezen?

Er kan van alles aan de hand zijn. Dit probleem is niet een algemeen probleem, dus ik raad je aan om de helpdesk te mailen zodat er in de logging kan worden gekeken.

Let wel op dat je niet via Tweak-servers kunt mailen als je geen mailaccount hebt en je telefoon op 4G/5G hangt.

1 like

Ah, dus mailen via iPhone werkt sowieso alléén via WIFI? Dan heb ik er weinig aan en zoek ik het niet verder uit :pray:

Ja, we willen uiteraard niet dat de hele wereld via onze SMTP-servers kan mailen :slight_smile:
Eventueel kun je de helpdesk om een account (eigenlijk subdomain) vragen zodat je daarmee kunt mailen.

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.