Storingen snel en simpel melden op statuspagina

Ik zou het fijn vinden als we op de statuspagina van Tweak (https://status.tweak.nl/) snel en simpel storingen kunnen melden. Nu kan dat alleen via de telefoon en e-mail.

Voeg op de statuspagina gewoon een knop toe die een formulier opent: postcode, huisnummer, datum/tijd, soort storing (keuzelijst), …

1 like

Met welk doel? Om te melden dat een individuele eindgebruiker een storing heeft, of om het proces van het melden van een storing te simplificeren?

Ik denk persoonlijk dat het niet erg zinvol is. Het komt vrijwel nooit voor dat we zelf niet door hebben dat er op grotere schaal dan individuele eindgebruikersverbindingen iets aan de hand is.

1 like

Het eerste: om te melden dat een individuele eindgebruiker of een kleinere groep eindgebruikers een storing heeft.

Daar is allestoringen.nl voor.

Hmm… ik ben het er wel mee eens. Een formulier op de website waarmee je een storing kan melden is helemaal geen gek idee. Dan kan iemand achter de schermen beoordelen in welke categorie de storing thuis hoort en een gepaste actie als antwoord terug sturen en als er dan een netwerk storing is hebben ze de omvang ervan snel inzichtelijk. Dat voorkomt tevens onnodig lange gesprekken aan de telefoon.

1 like

Plaats dan op z’n minst een link naar allestoringen.nl op de statuspagina van Tweak, zodat mensen er niet naar hoeven zoeken.