Storing TV sneeuw of beeld bevriest

Heb ik al jaren, tot op heden niet opgelost door Tweak.
Er is al gemeten, diverse monteurs zijn geweest welke bevestigd hebben dat de installatie prima is.

m.v.g. P

Maar blijkbaar berust je hier maar in, en heeft Tweak ook geen vervolg actie ondernomen en komen er steeds meer meldingen over de slechte kwaliteit van TV signaal (Canal Digitaal). Ben benieuwd of iemand van Tweak deze melding leest en er op (durft) te reageren?

Ze kijken alleen of je signaal binnenkomt neem ik aan. De glasvezel zal wel prima zijn.
Maar heeft er ook iemand gekeken of de netvoeding of de spanning van de netvoeding OK is? Lees hierboven. Het is te toevallig dat in drie gevallen een andere netvoeding het probleem oploste vandaar dat ik een 12V voeding van een Ziggo modem gebruik.
En hoe zit het met de HDMI kabel?

Het blijft wonderlijk dat je met een Chomecast via 2.4 GHz wifi ongestoord kunt kijken en dat een 100Mbit/s bekabeld (2 mtr. vanaf het modem) geen ongestoord signaal kan leveren.

Berusten? Nee, elke keer weer beloftes, andere kastje, weer meten enz.
Tweak weet erg goed hoe iemand aan het lijntje te houden.
Ik ben nu van plan te gaan betalen, zoals de verbinding werkt: af en toe wel, dan weer niet, en in kleine stukje

Dat zou ik je afraden zonder eerst tweak in gebreke te stellen, anders krijg je gewoon een incassobureau achter je aan.

Aan het einde van de maand moet het natuurlijk kloppen, kunnen ze je niets maken

Ik heb het probleem ook, maar dan met de Amino 7 TV-ontvanger. Soms bevriest het beeld even en gaat dan na een paar seconden verder, maar soms stopt het gewoon ook en moet ik van zender wisselen om weer beeld te krijgen.

Ik heb hetzelfde probleem.
De animo laten aansluiten door een monteur rechtstreeks op de Fritzbox. Gemiddeld twee keer per avond een freez. Even schakelen tussen de zenders, dat trekt het beeld weer vlot. Zeer ergerlijk probleem.

Al eens in dit draadje gekeken? En dan vooral naar item 8 (antwoord Johan van Tweak op 20 december 2020)