Slome reacties van factureringsafdeling Tweak

Toen ik m’n abonnement anderhalf jaar geleden afsloot, koos ik voor betaling per jaar omdat het een interessante korting oplevert. Nu, anderhalf jaar later werkt de glasvezel en is m’n abonnement ingegaan, alleen wordt er maandelijks een bedrag afgeschreven dat over 12 maanden opgeteld veel hoger is dan bij betaling ineens.

Ik heb dat natuurlijk bij Tweak aangekaart, en het zou worden opgelost, maar er gebeurt tot nu toe helemaal niets. Kan de factureringsafdeling van Tweak niet een beetje vlotter reageren?

Tweak voert de tussentijdse prijsverhogingen “terwijl je in de wacht staat” gewoon aan je door. Dat had ik ook in juli 2018. Ik was toen ook wachtende op de glasvezeluitrol. De jaarprijs ging van 365 naar 395 euro.

Ik had in het voorjaar van 2019 ook wat issues met facturen (dubbele) en ben goed geholpen door mevr Kuilboer van Debiteuren365.nl, het bedrijf dat voor Tweak het geld binnenharkt. Toen had ze telefoonnummer 0229 - 744051.
Houdt je klantnummer bij de hand als je dat nummer belt.

Dit is inmiddels opgelost.