Slechte kwaliteit glasvezel

Na een paar jaar intensieve promotie eindelijk glasvezel. Na 1 jaar is de kwaliteit nog altijd beneden alle pijl. TV terugkijken hapert evenals opnemen functioneert niet altijd. De snelheid van internet haalt max 50 mb volgens speedtest. Ik snap best de de 1000 niet gehaald wordt op een laptop, maar dit is beneden alle normen. Ook de helpdesk is een afdeling van valse beloften. Inmiddels meer dan 4 weken bijna dagelijks aan het bellen en iedere keer hetzelfde liedje, zijn er mee bezig en bellen U terug. Waarschijnlijk zijn de medewerkers net zo traag als hun internet, want tot heden nog niet 1 keer terug gebeld.
Helaas zitten we in een buitengebied en kunnen niet overstappen, maar zodra die mogelijkheid er is zijn wij weg met een snelheid van 1000mb

Tv kijken is niet een prioriteit bij tweak.
Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik zou gewoon naar een internet + bellen abonnement gaan en mn tv bij een provider als nlziet vandaan halen, iets meer moeite om tv te kijken maar wel een stuk goedkoper

Dus jij hebt Internet en TV …
Dan heb jij dus een FritzBox van Tweak.

Zeg jij nu dat het al vanaf het begin niet goed is (Na 1 jaar is de kwaliteit nog altijd beneden alle pijl)?
Of zeg je dat het pas sinds kort niet goed is (Inmiddels meer dan 4 weken bijna dagelijks aan het bellen)?

Zit je in de gemeente De Wolden?
Daar kun je zo overstappen naar een andere provider die over glasvezel werkt. Zie de website van glasvezeldewolden.

Verder heb jij deze klacht 2x op dit forum gemeld. Zie mijn reactie op jouw andere melding. Doe de test met jouw laptop bij iemand anders die ook Tweak heeft (bij mij thuis bijvoorbeeld, ik woon in De Wijk).

1 like