Sack server van AVM

Ja, ik weet het dat ik hier niet goed ben, maar ik heb dit al twee keer gemeld bij AVM dat hun Sack server sinds een paar weken een veel te lage upload. Ik heb glasvezel 100/100 Mb/s. verbinding. Als ik met Speedtest door Ookla - De wereldwijde breedbandsnelheidstest meet ik wel goede upload van 145 Mb/s. Ik heb iemand anders gevraagd met glasvezel 1/1 Gb/s en die heeft bijna dezelfde lage upload dan ik.

Mijn vraag is nu zijn er nu meer mensen die een veel te lage upload meten met de Sack server van AVM?

Speedtest:

Let wel, getest via wifi, bekabeld kom ik meestal wel op de 950-ish uit.

Snelheid moet je meten met een kabel en NIET draadloos! Meet met een 2,5 Gb/s netwerkkaart.

Als ik het goed zie heb je een 1/1 Gb/s verbinding die je draadloos meet. Bij de scherm afdruk van de Sack server is duidelijk te zien dat die lager is dan bij die van Speedtest door Ookla - De wereldwijde breedbandsnelheidstest. Upload is doorgaans een stuk hoger dan de download met glasvezel. Dat kun je goed zien bij je meting met Speedtest door Ookla - De wereldwijde breedbandsnelheidstest.

Je krijgt rechts naast het ping vak een informatie vak. Wat voor apparatuur je gebruikt en met wat voor ip-6 adres je meet. Ook welke provider je hebt. Voorheen toen je goede metingen kreeg, waren alle dingen ingevuld in dit informatie vak. Nu zijn de eerste drie velden van boven niet ingevuld en ook niet het laatste veld.

Ik meet dus bekabeld en met meerdere computers en verschillende windhoos versies en het is bij elke computer precies zo met een belabberde upload snelheid. Zonet nog even gemeten en die wijzer stond op upload 14 Mb/s. Natuurlijk alle apparatuur even van de stroom gehaald voor “schone” instellingen, maar ook dat helpt niet.

-= GensNet =- (Jan)

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.