Overname door T-Mobile

Hallo,

Wat lees ik nu, is dit het einde van Tweak???

T-Mobile werkt toch bij lange na niet zoals jullie en het zou heel jammer zijn…

Groetjes,
Snuif (Hans)

Tweak blijft nog wel even bestaan, maar er is zeker integratie mogelijk in de toekomst.

Hallo,
Tweak vrienden, hierbij een korte uitleg van Tweak.

Ik heb contact gehad met TWEAK en zo het verhaal klopt, maar voor ons gebruikers blijft tot nu toe alles gelijk, dus in rust afwachten.

Groetjes,
Snuif (Hans)

1 like

T-Mobile doet er mijns inziens verstandig aan om het merk Tweak en zijn dienstverlening te behouden en het in de markt te zetten als alternatief voor XS4ALL en Freedom internet. Met excellente service en vrijheid van apparatuur en techniek. Daarnaast kunnen ze tweak aanvullen met diensten als het T-Mobile TV platform (evt onder Tweak brand) en klantvoordeel in combinatie met T-Mobile & Tele2 mobiele abonnementen.

1 like

Mag hopen dat ze het jaarcontract voor 1gbs van 410 euro PM blijven handhaven…

1 like

T-Mobile kost 45 euro per maand en Tweak kost 41 euro per maand. Bij T-mobile krijg je geen korting als je jaarlijks betaald, maar je kunt bij een nieuw abonnement wel een half jaar korting krijgen. Omdat Tweak exclusief op hun eigen netwerk (Cambrium) aanbiedt, kunnen ze iets goedkoper zijn dan T-Mobile. Freedom.nl kost op Cambrium 49 euro per maand.

Om eerlijk te zijn hoop ik ook dat T-Mobile juist meer investeert in Tweak als merk, omdat Tweak toegevoegde waarde kan bieden. Met betere klantenservice, community, experimenteren, extra diensten (usenet, …).

1 like

Ik hoop niet dat je € 410 per maand bedoelt… :slight_smile:

Maar inderdaad. Alhoewel ik eerder geneigd ben om € 410 per jaar aan Tweak te betalen dan aan T-Mobile.

T-Mobile mobiel is voor mij duurder met wat ik nu heb.
Niet echt een goed teken.

Zoals de zaken er nu voorstaan blijft voor ons alles gelijk, mocht er iets wijzigen dan word dat per direct gemeld…succes.

Fijn weekend gewenst.

Groetjes,
Snuif (Hans)

Sinds kort (binnenkort) is er op mijn adres eindelijk glasvezel. In gang gezet door T-mobile. Dus toen die aankondiging kwam heb ik meteen een mail aan Tweak gestuurd: “kan ik straks glasvezel van Tweak op mijn adres hebben”. Het antwoord was “nee, op dit moment niet”.

Met de overname heb ik weinig hoop dat dat in de toekomst verandert (waarom zou T-mobile immers Tweak als optie toestaan).

Omdat het de enige manier is om glasvezel te krijgen heb Ik heb me aangemeld bij T-Mobile . Tot nu toe is dat niet echt hoopgevend verlopen (ik verwacht niet binnen een half jaar aangesloten te zijn)

Hoi,

Dat is dan minder leuk, het komt er op neer dat dan ook dit door TMobile over genomen word, anders kon Tweak zou toch gewoon bij hen aanmelden,
Vreemde zaak, maar ik ga toch eens navragen…je hoort van mij.

Groetjes,
Snuif (Hans)

Kans groot dat naast bestuur en klanten van tweak niemand bij T-mobile weet wat tweak is.
Het is ook pas 23 dagen geleden.
Tweak is wat dat betreft nogsteeds een losstaand bedrijf momenteel.

T-mobile zal het aan te leggen netwerk vast eerst alleen zelf aan bieden om het terug te verdienen.
Die dingen lopen lang en een abonnement van T-mobile is waarschijnlijk nodig om het geld van de bank / een investeerder te krijgen om het netwerk aan te leggen. Tweak daar binnen een maand inproppen gaat waarschijnlijk niet.

Was ook mijn gedachte maar had hoop dat Tweak iig iets meer drive zou hebben om ook glasvezel aante bieden. Nu het 1 bedrijf is en niet meer om concureren gaat is dat natuurlijk anders…

Ter verduidelijking ik heb Tweak een mail gestuurd toen de aankondiging “T-Mobile glasvezel in mijn wijk” kwam. Toen was er nog niets bekend over de overname.

Ik vraag me af of en wanneer we tv van T-Mobile kunnen afnemen. Las op Tweakers dat er een mooi aanvullend tv pakket is voor maar €12.

Ik heb toevallig vanmiddag gebeld met T-Mobile voor klantvoordeel met mobiel en de dame aan de telefoon zei van wel. Nou ben ik al 1,5j abonnementsloos bij KPN, dus wacht nog even Black Friday af en dan ga ik kijken of ik Unlimited sim-only kan krijgen voor €25/mnd

Ik denk dat het inderdaad de bedoeling is dat klanten van Tweak op termijn klantvoordeel krijgen. Maar ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren. Ben & Tele2 hebben er ook heel lang over gedaan om klantvoordeel mogelijk te maken. Simpel is al een jaar een T-Mobile merk maar heeft nog steeds geen klantvoordeel.

Het zelfde geld voor de integratie van T-Mobile TV. Het ligt voor de hand dat Tweak over gaat stappen op het TV platform van T-Mobile. Maar ook dat zal nog wel even duren. Het netwerk moet klaargemaakt worden en wellicht loopt het contract met Canaal digitaal nog even door.

Ik denk dat het zeker nog wel een jaar duurt voordat Tweak klanten iets gaan merken van de overname door T-Mobile.

Ik zie de overname van T-mobile meer als een toeging ipv als een vervanging. Tweak is sterk in het leveren van een internet verbinding maar niet in extra diensten
T-mobiel moet het echter van Diensten hebben.
Als ik nu TV wil van Tweak kom ik bij Canal Digitaal uit.
Ieder zijn mening maar. Canal digitaal loopt toch serieus achter tov T-mobile of een Ziggo. Ter info , Nu gebruik ik NL ziet.

Dan kunnen ze nog heel goed dr best gaan doen willen ze aan de kwaliteit en service van oud xs4all en nu freedom kunnen tippen!

Ik wil in februari overstappen naar Freedom, ik wil het voor zijn dat alles 1 pot nat wordt bij T-mobile en ik geen vast IP meer kan krijgen. Ik heb nu een abonnement dat per jaar wordt betaald. Ik lees alleen veel klachten van overstappers (weg van Tweak) die veel problemen ervaren en tegenwerking. Is er een methode om dit zo soepel mogelijk te realiseren? Liefst binnen een dag? Het wordt namelijk zakelijk gebruikt (zzp-er).

Ik zou alles gewoon door freedom laten regelen!