Netflix laadt niet verder dan 25%

Hallo Tweak,
Hoop dat jullie weten wat het probleem is. Sinds ci 2 a 3 weken last dat Netflix blijft hangen bij het laden van een film, laadt niet verder dan 25%. Dit gebeurt alleen bij mijn Samsung Smart TV. Andere apps, zoals NPO en Viaplay geen probleem en op andere devices helemaal geen problemen. Ik heb van alles geprobeerd, tv reset, netflix afmelden, netflix app opnieuw installeren, router herstarten, omschakeling bekabeling naar wifi, netflix gebeld, samsung gebeld etc. Niets werkt.
Nu blijkt dat als ik de tv via mijn telefoon verbindt met het internet (mobiele hotspot) Netflix op tv wel werkt. Schakel ik weer terug naar wifi of kabel via Tweak blijft ie weer hangen bij 25%. Beat me, maar ik weet nu zeker dat het niet aan Netflix en Samsung tv ligt. Ik kijk nu naar Tweak…enig idee?

Hoihoi,

Zeer interessant, heb je sinds kort een aansluiting bij tweak of ben je al langer klant?

En weet je of de youtube app het misschien ook niet goed doet?

Sinds juli dit jaar bij Tweak. Youtube werkt ook gewoon…

Hallo THo,

Ergens heb jij iets fout, bij mij in huis werkt alles perfect via Tweak en dat al bijna 8 jaar,
neem eens contact op met hen, mischien kunnen zij jou helpen.
En als zij dat kunnen doen die jongens van Tweak dat, in proncipe moet alles normaal werken…

Bellen en veel succes gewenst, komt allemaal goed.

Groetjes,
Snuif

Het probleem met Netflix op de smart tv is opgelost. Ik heb de Fritzbox 5490 een fabrieksreset gegeven en daarmee is het opgelost. Maar wat nu de oorzaak was is nog altijd de hamvraag…

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.