Moet ik nu wel of niet kiezen voor tweak,

Dit begint een beetje te klinken alsof je zelf iets gesloopt hebt, en vervolgens de schuld op tweak af probeert te schuiven.
4 uur rijden om 400 euro terug te krijgen word natuurlijk pas een probleem als je weet dat de kans groot is dat je het niet terug krijgt.
Wellicht als je probeert uit te leggen wat er precies aan de hand is, en waardoor je momenteel geen internet hebt kunnen we je helpen. Anders wens ik je veel succes met het sponsoren van mijn glasvezel :kissing_heart:

1 like

Hoe kan je iets slopen wat je niet hebt?

Klinkt een beetje alsof je werkt bij Tweak?

Nee want dan had ik je dossier er wel gepakt om te kijken wat er aan de hand was.

En tja, sommigen kunnen alles slopen.

@Dominique_Groot Ik werk wel bij Tweak. Zou je eens een privebericht kunnen sturen met postcode/huisnummer of je klantnummer? Dan kan ik kijken wat er aan de hand is.

2 likes

Dat is -knip-. Hopelijk kun je iets voor ons betekenen.

Ik heb het klantnummer even weggehaald uit je bericht aangezien dit voor andere mensen niet relevant is. Ik zorg dat je maandag gebeld wordt door een collega.

5 likes

Wat ik me eigenlijk afvraag:

Kun je met het Canal Digitaal account wat je bij Tweak krijgt ook een smartcard voor satelliet TV activeren?

Geschillen commissie inschakelen. Als er nog niets geleverd is heb je het dus nog niet kunnen testen en kan je bedenk tijd nog niet in zijn gegaan. Heb zelf de dezelfde ervaring gehad met reggefiber. Na aanmelding bij geschillen commissie telecom was het zo opgelost. https://www.degeschillencommissie.nl/

1 like

Dankje Bas! Gelukkig is er inmiddels iemand van Tweak die ons serieus neemt. Hopelijk gaat het nu verder allemaal goed. Mocht het anders lopen dan we nu af hebben gesproken houd ik de geschillencommisie in mijn achterhoofd.

Hoi Dominique,

Zit jij wel bij de goede Tweak, want dat wat jij nu beschrijft komt mij onbekend voor bij mijn Tweak en daar zit ik al 5 jaar. Wij hebben nog never problemen met hen gehad, mochten er rare dingen gebeuren kun je altijd bellen of mailen en Randal Peelen is via de mail altijd bereikbaar.
Dus ik zou lekker bij TWEAK blijven, een betere provider is er in dit land niet. En dat de TV niet top is ligt aan CanaalDigitaal en niet aan hun , SUCCES.

Groetjes,
Snuif

1 like

Ik heb nu 4 weken tweak ik zit best ver van de centrale ongeveer 9 km maar ik ben super tevreden over tweak correct aan de telefoon snelle service en super snelheid ik heb 940 down en 940 up poorten open gooien op de fritz box werkt ook super
alle op één hoop gegooid ik ben erg blij met tweak.

Dat mag ook wel eens gezegd worden.

1 like