Moderner modems noodzakelijk

Ik heb al jaren het zyxel modem van Tweak.

Volgens mij moet deze eigenlijk vervangen worden door Tweak, om de moderne mogelijkheden en hogere snelheid via wifi te kunnen benutten.

Dit kan je het beste met de klantenservice bespreken en als de snelheid bedraad voldoende is kan je er ook zelf een access point achter hangen.

Ik heb nu al een paar jaar de FritZ! Box 5490
fbox
325 dagen online zonder storingen :wink:

één van de handigheden van de FritZ! Box die ik zelf niet gebruik maar wel getest heb. En bij vrienden in gebruik heb genomen. Is de PhoneApp.

Bellen en Gebeld worden op je Voip nummer van Tweak. In combinatie met de VPN verbinding van FritZ! zelfs goed te doen over je databundel van je mobiele provider. Of via Wifi Hotspots.

Ik heb 'm destijds gekregen omdat ik van 250/mbit naar 1000/mbit ben overgestapt. En aangezien deze FritZ!box een eigen fiber aansluiting heeft scheelt weer een storingsgevoelig element in het netwerk.

Ik heb al regelmatig geklaagd, maar als je de Zyxel wilt laten vervangen omdat deze slecht werkt mag je zelf de kosten gaan betalen. Zo klant vriendelijk is Tweak.

Ach, het flinke prijsverschil mbt kpn moet ergens vandaan komen, en zelfs daar krijg je niet zomaar een nieuwe modem cadeau