MC-GSB11-A20C van Optcore

Iemand een idee waar bovenstaande media converter te koop is? En/of welke door Tweak momenteel geadviseerd/gebruikt wordt? Die TP-Link op hun site schijnt niet meer gebruikt te worden en verbruikt sowieso 2x meer energie dan die Optcore.

Ook wel een poging gedaan om met die Fritzbox5330 uit de voeten te komen maar wat een ramp dat apparaat. Alles via een Fritzaccount, alles op een “Fritz-manier” om zaken in te stellen (en waardoor je geen idee hebt wat er op de achtergrond allemaal gebeurt) en te weinig mogelijkheden naar mijn behoefte. Gebruik al jaren PfSense, vandaar de must om een mediaconverter er tussen te zetten.

Of een netgate met SFP maar de huidige firewall is net aangeschaft en heeft (wel) 4x2,5Gbe NICS. Dus mocht iemand een tip hebben, voorkeur zou die Optcore hebben maar vind die dus nergens te koop.

Kijk hier.
Tweak schijnt ze zelf te gebruiken…
De website van Optcore lijkt gehackt. Ziet er allemaal maar onfris uit.

Dank maar vanuit die thread heb ik dus de gegevens van die media-converter. De vraag is alleen waar koop ik ze want Tweak wil ze niet leveren zonder het abbo aan te passen en ik wil graag incl. bellen. Dat ik vervolgens in Pfsense een VLAN34 moet aanmaken gaat wel lukken denk ik, die gegevens staan op de Tweak site én heb ook al een backup van de FritzBox5530 configuratie gemaakt. En Optcore (https://www.optcore.net/) had ik inderdaad ook al gevonden en daar kun je weinig. Ook een Indiase webshop gevonden maar daar stond alleen de foto en niet of het ook daadwerkelijk die van Optcore is, nog even los dat de prijzen in Rupees stonden :crazy_face: en je dan maar moet afwachten of je het spul ooit krijgt. Zal nog een poging bij Tweak doen of ze me zo’n ding willen verkopen, schijnt tot beter te zijn dan die oude van TP-link

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.