Lichtelijke jeuk!

Op 13-05 na uitvoerige vergelijking in ISP’s en het zenderaanbod besloten om op de e-fiber glasvezel trein te stappen met Tweak als provider.
25-09; na nogal wat hobbels, eindelijk signaal en ging het thuisnetwerk (weer) de lucht in, dit weekend (3-10) de tijd om de Canal Digitaal ontvanger aan te sluiten en wat schertst onze verbazing: de meest bekeken zenders binnen ons huishouden niet aanwezig.
Na een kwartje in de Google-o-matic gegooid te hebben bleek uitgerekend deze zenders per 1 juni uit het pakket verdwenen te zijn.
Zojuist de helpdesk gesproken… klanten waren per mail op de hoogte gebracht maar die mail dateert van vóór 13-05 dus die heb ik nooit gehad. Er stond op 13-05 géén vermelding in de zenderlijst over een komende wijziging maar het stond wel “ergens” op de website en daarmee had men genoeg moeite gedaan om dit bekend te maken.
Verder:
-Canal Digitaal ontvanger stuurt 1280x720 uit ipv (full)HD 1920x1080 maar dat zou aan het verkeerd aansluiten van de HDMI kabel kunnen liggen (???) óf instellingen in de ontvanger…
-Gelukkig betaal ik wel sinds 13-05 en zit ik nog steeds op een credit te wachten
In het kort; “we kunnen niks voor u doen”, en mag ik om de vrede thuis te bewaren het Ziggo abbo er gewoon naast blijven draaien.
Hoeveel hobbels moeten er nog genomen worden met deze ISP? Begin toch een lichtelijke jeuk te krijgen.

Knap waardeloos Arjan.
De geschrapte zenders komen niet terug, dus als dat voor jou belangrijk is kun je het beste alles van Tweak opzeggen. Misschien zijn ze zo vriendelijk om jou alles te crediteren.