Fox sports Go sinds canaldigitaal niet te koppelen

Hoi,

Is het iemand gelukt om canaldigitaal te koppelen in fox sports Go? Ik was tot voorkort nog niet uitgelogd in de app sinds Sparql gestopt is. Maar laatst logde ik uit de app en later weer in en toen had ik geen gekoppelde aanbieder meer. Om dit te doen moet een account hebben bij canaldigitaal maar dat krijg ik niet voor elkaar omdat ik niet wat mijn klantnummer daar is. En omdat het aanmeld formulier een blokkerende bug bevat. Het invullen van het postcodeveld wordt niet herkent door de validatie…

Is iemand dit al wel gelukt? Ik kan wat hulp gebruiken

Hiervoor moet je gebruik maken van het Canal Digitaal account wat verstrekt had moeten worden toen je verbinding werd geactiveerd. Hier is bij jou zo te zien iets fout gegaan, waardoor je die accountgegevens nooit hebt ontvangen. Als je me ff een privé-bericht stuurt, kunnen we het fixen.

Dat is bij mij ook misgegaan. Na eindeloos bellen met veel kosten is het nu rond

Hoi Johan,

Ik heb geprobeerd om je een privé bericht te sturen maar dat staat het forum niet toe. " Sorry, u kunt geen privébericht sturen naar deze persoon."

Waarschijnlijk heb je net een mail gehad met je nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord. Hier zou je mee moeten kunnen inloggen op Fox Sports Go en andere diensten.

Kan ik ook een email krijgen voor de Fox Sports Go

Als het goed is heb je die al. Die is hetzelfde als voor https://livetv.canaldigitaal.nl
Het lijkt erop dat je hier wel eerst je account moet activeren

Goedemorgen, inloggen gelukt.

1 like

Goede avond. Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan geen canal digitaal account aanmaken, waardoor ik Fox sports GO niet kan koppelen.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Ik kan ook helaas mijn account niet koppelen voor Fox Sports Go… Ik kan inloggen via de website van livetv.canaldigitaal.nl, dus dat werkt. Wil ik mijn account van Canal Digitaal koppelen in Fox Sport Go app, dan krijg ik geen foutmelding, maar zie ik ook geen melding dat het gelukt is en ook dat er geen TV aanbieder bekend is. Ik kom hierin niet verder. Ik weet dat het via de Canal Digital app ook werkt, maar zou graag via de Go app willen kijken. Kan iemand mij hiermee helpen?

Update: Ik weet niet of iemand iets heeft gedaan van Tweak, maar ik Fox Sports wel koppelen nu :smiley: