Eurosport vanaf 1 juni uit het aanbod

Het zal ook niet aan hun liggen, maar zij zijn wel met CD in zee gegaan. Dus indirect kunnen ze hier wel wat aan doen (zoals ook al eerder door iemand anders gezegd werd). En eerlijk gezegd is dit niet de 1e keer dat ik door Tweak met deze kanalen benadeeld wordt. Bij de overstap van Sparql naar CD stonden de kanalen die wij kijken gewoon in het basispakket op de Tweak website EN CD website, maar dit bleek een foutje te zijn. Enige optie was om een extra kanalen pakket te nemen. Hier werd ik ook niet in tegemoet gekomen en uiteindelijk toch maar extra betaald per maand om wel deze kanalen te kunnen zien. Nou verdwijnen ze dus permanent en wordt het hele Abo ook nog duurder. Ik ben er klaar mee, heb alles per direct opgezegd.

Snap ik.
Laat me weten wat je gaat nemen

1 like

Ik heb nu een proef abonnement van 1 maand genomen ven een iptv provider, kijken hoe dat bevalt.

1 like

Zoals het er nu naar uitziet gaat het T-Mobile thuis worden… eerst ff afwachten totdat ik te horen krijg wanneer Tweak abo precies stopt.

Even goed checken hoe hun aanbod vanaf Juni is.
Dan vinden meestal de veranderingen plaats.

1 like

Sterkte daar dan, ze hebben nogal veel storingen en nare trucjes zoals je internet via Duitsland sturen.
En de klantenservice weet nog minder dan die van Ziggo.

Ik ben benieuwd waar jij deze informatie vandaan haalt. Klantenservice heb ik sowieso niet nodig, tenzij er buiten mij om iets niet goed gaat, maar dan weet ik mijn weg wel te vinden bij servicedesken :+1::grin:

Ze hebben het inmiddels teruggedraaid, maar het is wel duidelijk dat T-Mobile zich niet heel erg bekommert om de kwaliteit van de internetverbinding…

https://tweakers.net/nieuws/159200/t-mobile-blijft-internet-via-duitsland-routeren-toezichthouder-bekijkt-situatie.html

Een tijdje klant geweest, met veel moeite, en het nieuws wat hiervoor gedeeld werd.

In de TV markt zie je 2 grote bewegingen.

  1. Partijen met Content vragen meer geld voor distributie door partijen zoals CD, Ziggo, KPN Voor Discovery denken ze dat ze unieke content hebben, hoe groter die basis hoe meer ‘gewicht’ ze denken te hebben. Voor Eurosport is het lastige dat ze steeds meer licenties moeten betalen om bepaalde sporten te ‘mogen’ tonen. (tour de France, MotoGP, Formule E en de Olympische Spelen) dat geld moet iemand uiteindelijk betalen.
  2. Zowel Discovery als Eurosport zet steeds meer in op hun eigen On Demand faciliteiten, om op deze manier nog meer omzet / winst te draaien.

Beide aspecten passen volledig in de trend van ‘cord cutting’ van Lineaire TV.

1 like

Als consument staan we alleen maar sterk als we massaal afzien van abonnementen op die genoemde content (Eurosport, Discovery etc). Stemmen met onze voeten!
Tel eens op wat je per maand kwijt bent aan wat entertainment op een plat scherm. Ik pak een boek van de biep, vele malen goedkoper.

Een boek met een live motorrace lijkt me bijzonder spannend! Waar haal je die bij de Bieb?

Vanaf het eerste begin bij Tweak gezeten (Almere) nu toch opgezegd ivm het stopzetten van Discovery’s en Eurosport.

Welke tv provider wordt aangeboden is wèl jullie keuze.
Het begon al met de gedwongen overgang naar jullie eigen gefaalde sparql.