Eindeloze discussie betreft herroeping en creditnota

Hallo,
In mei 2022 o.a. TV-abonnement (Canal Digital) afgesloten bij Tweak, voorwaarde was dat we alle programma’s op konden nemen en dat stond ook in de de omschrijving. In dec 2022 werd de apparatuur geleverd en ge-installeerd, prima !
Echter toen bleek dat RTL4,5,7,8 & Z niet meer opgenomen konden worden. Na te hebben ge-googled bleek dat deze mogelijkheid voor opnemen van deze zenders 1 oktober 2022 is stopgezet door Canal Digital. Wij zijn daar nooit van op de hoogte gesteld. Toen ik dus het TV-abonnement wilde stopzetten, beweerde men dat het herroepingsrecht van 3 maanden verlopen was. Maar ja als je in december pas de apparatuur krijgt, kan je weinig herroepen, toch ?
Uiteindelijk gelijk gekregen en per 1 februari 2023 is het TV-abonnement stopgezet, maar creditnota nog steeds niets ontvangen. Het ligt al weken klaar bij boekhouding, beweert men. Als ik vraag naar iemand van direktie of management om mijn beklag te doen, zegt men gewoon doodleuk dat die niet bestaat en er alleen een servicedesk is.
Wat een gelul, zeg.
Hopelijk weet iemand hoe ik tot die botte hersens daar door kan dringen, of is mijn lot gewoon …wachten !!!

Wachten of in Almere op de koffie gaan.

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.