Een gewaarschuwd mens

De Fritzshop heeft nu de FRITZ!Box 5590 fiber met FRIZ!SFP+ xgs-pon-module te koop en zou die op voorraad hebben. Ik heb dat op voorraad hebben twee keer aan hun gevraagd en geen antwoord en dat maakt mij achterdochtig of ze die spullen ook daadwerkelijk hebben. Bovendien klopt het laatste plaatje ook niet met twee AC/UPC glasvezelkabel voor een AON-verbinding en niet voor een XGS-PON-verbinding. Daar heb je een groene SC/APC naar blauwe SC/UPC glasvezelkabel voor nodig. Een gewaarschuwd mens…

1 like

Is toch groen en blauw?

Dit is niet het plaatje dat bij de FRITZ!Box 5590 fiber en FRITZ!SFP+ XGS-PON-module staat.
Er gaat inderdaad een groene SC/APC in de FTU coverpatch en een blauwe SC/UPC in de module. Door goed op die website te zoeken, vind je de goede glasvezelkabel die bij die website twee keer zo duur is dan bij o.a. amazon.

Jawel hoor. Klik maar eens een paar keer op de pijl naar rechts, dan krijg je deze keuze.
Niks moeilijk aan of verborgen. Gewoon klikken als op elke website met afbeeldingen die naast elkaar staan.

Maar ik vind het eigenlijk een non-discussie. Laat iedereen zelf zoeken naar wat hij of zij wil kopen. Google is je vriend, ook voor hun.

By the way, je hebt het toch over de Fritzshop in Groningen (Koldingweg)?

Dat doorklikken heb ik niet gezien. Ik heb het eerste de beste plaatje bekeken en dat klopt niet en is misleidend. Er past met XGS-PON eigenlijk maar één glasvezelkabel. Als je dan wel bij het “goede” plaatje komt is er alleen de groene SC/APC connecter met een blauwe ??/??? connector op het plaatje te zien.

Laat iedereen zelf zoeken naar wat hij of zij wil kopen. Google is je vriend, ook voor hun.

Hier sla je de spijker op z’n kop. Je loopt een grote kans om het verkeerde glasvezelkabel te kopen en dat weet ik uit eigen ervaring dat google je in dit geval niet kan helpen, omdat de xgs-pon techniek nog aardig nieuw en onbekend is.

Ja, ik heb het inderdaad over de Fritzshop uit Groningen.

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.