Discovery weg beleid

Tja weet niet of er al een topic over gemaakt is maar: wat een ongelofelijk waardeloos beleid van jullie om deze kanalen eruit te gooien.

Kijk eens onder TV …
Staat er vol mee.

Geen beleid van tweak, en zelfs ziggo dreigt die kant op te gaan, ligt gewoon aan discovery.

3 likes

En waar baseer je dat op? Welke info heb je over Ziggo?

@Daniel, weet je dit al?
https://www.totaaltv.nl/nieuws/discovery-twee-maanden-gratis-dplay-voor-klanten-canal-digitaal/

Ik kijk de zenders van Discovery en Eurosport nooit en mis deze dus ook niet. Ik ben blij dat BBC 1/2/first zijn toegevoegd. Dus voor de een is het balen en voor de ander een leuke wijziging, het is wat het is…er zijn belangrijkere dingen in het leven.

Wat ik jammer vind van de BBC zenders , je kunt niet terug kijken of uitzending gemist en ook kan je niet streamen. Misschien komt dat nog ???

Ik heb alleen internet (en van toen nog gratis telefonie) en voor TV gebruik ik de schotel van CD. Ik heb 2 kaarten voor 2 tv’s. Hiervoor betaal ik 32,95 voor het family pakket. Nu ga ik het stop zetten en voor dezelfde prijs heb ik straks Discovery+, Disney, Netflix en NLZiet. Van die laatste vraag ik me af, of ik deze nog wil. RTL, SBS en Co. bieden te weinig waar voor mijn geld. Dan zou het 7,95 minder zijn, als ik deze niet neem. Misschien te overwegen… Ik ben om en blij dat ik alles zelf kan regelen en geen Alles-in-1 pakket heb!