Canal Digitaal op Apple TV

De app van Canal Digitaal werkt sinds vandaag ook op Apple TV. Het gaat om een vroege versie van de app, die op het moment alleen nog live televisie, terugkijken en video on demand ondersteunt. In het eerste kwartaal van 2022 zullen andere functies volgen.

We zijn benieuwd wat jullie van deze eerste versie van de app vinden :v:t2:.

2 likes

Ik moet toegeven dat ik al enige tijd de app gebruik. Eigenlijk mis ik maar een functie en dat is het ouderwetse zappen. Maar de Afstandsbediening van de Apple TV is daar ook niet voor gemaakt.
Moet zelfs toegeven dat kijken via de app beter is voor de sfeer in huis. (minder stotteringen)

Enige probleem dat ik met de app heb maar dat geldt ook de tvboxen, en dat is dat je niet direct tv kan kijken als deze aangaat. eerst moet je in het menu kiezen voor live kijken en welke zender. Maar daar kan ik dan ook wel begrip voor opbrengen. (bandbreedte technisch)

Gebruik ik de app nu dagelijks? nee. Voornamelijk als ik aan het klooijen ben met het netwerk en ik iets kapot heb gemaakt. Internet werkt dan meestal wel en dan gaat dus de appletv aan. (of als ik aan het netflixen ben, en ik wil even het journaal oid kijken)