Support c.q. Verkoop c.q. Directie,
Vandaag 5 juli 20232 telefonisch contact gehad met jullie supportafdeling 0900-8932543 over de borg van de twee Canal Digitaal M7 MZ-102 decoders.
Omdat ik beide Canal Digitaal decoders terug heb gestuurd, zou ik graag de betaalde borg van deze decoders terugontvangen.
De supportmedewerker verteld mij dat ik de borg pas terugontvang als alle apparatuur, dus inclusief het Fritz! Box 5490 modem teruggestuurd is.
Dit vind ik een zeer vreemde gang van zaken!
Ik ben vooralsnog tevreden over mijn Internet Glasvezelverbinding en wil deze ook behouden, maar zonder Canal Digitaal, want daar ondervind ik al 3jaar en 8maanden met grote regelmaat problemen mee.
Het zou aan de buren liggen, die dan op dat moment op hetzelfde kanaal naar dezelfde zender kijken, dan wel veel informatie downloaden.
Was in de veronderstelling dat ik mijn eigen glasvezel kanaal had?
Verzoeken aan Tweak voor een andere tv-provider worden niet beantwoord en krijg ook geen antwoord op mijn verzoek.
Elke keer moet ik weer het modem resetten, tot vervelens toe.
Dus ben ikzelf opzoek gegaan (en gevonden) naar een andere en betere tv-provider.
Kijk nu al ruim drie maanden zonder één enkele storing naar tevredenheid TV.
Resume, Wil mijn glasvezelverbinding en Fritz! Box 5490 modem vooralsnog niet kwijt;
Wil de borg die ik betaald heb voor de Canal Digitaal routers per omgaande retour ontvangen, niet pas als ik mijn hele contract beëindig.
Zou graag een kopie van het originele contract ontvangen waarin staat dat ik alle betaalde borg pas terugontvang, als ik ALLE apparatuur heb teruggestuurd en dus feitelijk mijn contract ontbindt.
Zou het op prijs stellen, als ik een bevestiging van Tweak ontvang, dat de ontvangen apparatuur in goede orde en compleet is ontvangen.
Tenslotte zou het servicegericht zijn, als ik een bevestiging ontvang, dat deze email is ontvangen en voor beantwoording door de desbetreffende afdeling in behandeling is genomen.