Bij gepland onderhoud graag bericht van te voren

Beste,

Vannacht was er een gepland onderhoud. En daar heb ik op zich alle begrip voor.
Ik had het prettig gevonden als ik hier van te voren een mail had ontvangen zodat ik dit van te voren wist. Nu woon ik in een gebied met slecht mobiel internet. En gelukkig zag ik vannacht (na een kwartier laden ongeveer) dat er veel storingsmeldingen waren van KPN gebruikers. Anders was ik verder gaan zoeken bij mijn eigen apparatuur. Op het modem stond gewoon signaal alsof alles in orde was.

Nogmaals, positief en opbouwend bedoeld. Ik begrijp dat er onderhoud uitgevoerd moet worden. Graag een bericht van te voren zoals ik ook van Ziggo krijg.

1 like

Storingen en onderhoud (ook het onderhoud van gisternacht) worden aangekondigd op https://status.tweak.nl. Er zijn momenteel geen faciliteiten op klanten hiervan via mail op de hoogte te stellen. Ik durf geen termijn af te geven wanneer we dit eventueel via mail zouden kunnen doen, als we dat Ć¼berhaupt ooit gaan doen.

Zo ben ik er uiteindelijk gisteren achtergekomen via het topic op Tweakers. Misschien voor het makkelijker deze pagina te vinden deze link te verplaatsen bij support ipv bij algemeen. Bij support zou ik zoiets eerder zoeken. In zo geval.

Helaas heb ik hier zeer slecht mobiel bereik. En toevallig laden bijna alle paginaā€™s die ik bezocht zeer langzaam. Vandaar mijn vraagstelling.