Amino Aria 710 instellingen optimaliseren

Wil graag langs deze weg vragen of en hoe de Canal Digitaal decoder Amino Aria 710 op een of andere manier geoptimaliseerd kan worden.

Het tv kijken via deze decoder is ‘echt ruk’.

Een zender opzetten is al probleemvol, veelal geen beeld of pas na tientallen seconden.

Een andere zender kiezen idem en veelal pas na vele handelingen op de bijgeleverde afstandsbediening, waarbij pas na meerdere keren op OK gedrukt te hebben de decoder iets gaat doen.

Ook stoppen programma’s vaak voor dat ze werkelijk afgelopen zijn doordat ze volgens programma overzicht waarschijnlijk al geëindigd moeten zijn. Het weer aanzetten van een programma kost dan weer zeer veel handelingen en tijd of lukt veelal gewoon niet.

Ouderwets zappen is al helemaal uitgesloten met de Amino 7 decoder

Kortom: geen kijkplezier! en zeker niet wat ik had verwacht of kunnen verwachten!

Vergeet Canal Digitaal, heb het 3jaar en 8maanden (zeg maar 4 jaar geprobeerd) vaak, heel vaak problemen. Standaard remedie TWEAK ik moet modem FritzBox 5490 resetten, zou aan buren liggen die dan op zelfde kanaal (?) veel informatie uitwisselen. Overgestapt naar andere TV-zender provider en al drie maanden geen enkel probleem!

Kan je aangeven waar je naartoe bent gegaan voor TV?

NL Ziet is nu mijn TV-zender, terugkijken, film provider.

1 like

Ik zie 14 dagen gratis uitproberen. Ben benieuwd!

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.