403 Error bij het opvragen van pagina op Internet

Na vele jaren zorgeloos gebruik nu op het laatste moment toch nog een (technisch?) vraagje.

Ik heb een Fritzbox 5490 modem en kan daarmee gewoon op de site www.canon.nl komen. Als ik echter wil doorklikken naar “mijn account” krijg ik als reactie een 403 Error
Dit gebeurd zowel op mijn desktop als (via wifi) op mijn iPad en iPhone.
Als ik de wifi op mijn iPhone uitzet en via 5G het internet op ga kan ik wel gewoon op de bewuste pagina komen. Het is ook de enige pagina waarbij ik tegen dit probleem oploop.
Dit geeft mij het gevoel dat er wellicht ergens in de instellingen van het modem iets is aangevinkt wat het probleem veroorzaakt.

Iemand hier die een mogelijke oplossing voor mij heeft?

Ik denk eerder dat Canon je geen toegang wil geven vanwege je ip adres bij Tweak. Je zou bij Canon kunnen navragen of dat het geval is, en zo ja waarom dan.

Ik kan wel 1 gokje doen, als je wilt. Soms zijn ip adressen gekoppeld aan de verkeerde geolocatie. Google eens op “ip address geolocation” en probeer je ip adres op een paar websites die je zo vindt. Is je locatie bij 1 of meer buiten Nederland, dan is dat misschien de reden dat je niet kan inloggen op www.canon.nl. Nogmaals, dit is alleen maar een gokje.