2 weken geen internet

Bij een kennis was ineens geen internet meer. Na een check blijkt dat de storing buitenshuis is. Na een week kwam een monteur. Die constateerde inderdaad dat het probleem elders ligt. Hij gaat naar de verdeelkast of daar het probleem zit. Hij heeft geen sleutel van de kast. En dan is die klaar. Doei. Een week later is het nog steeds niet opgelost. We bellen iedere dag met Tweak. Maar het helpt niet. Kun je je voorstellen 2 weken zonder internet (dus ook geen streamingdienst). Wie heeft de gouden tip om dit op te lossen.

Die kennis moet blijven bellen met Tweak en een ultimatum stellen. Na het verlopen van het ultimatum naar een Rechtswinkel gaan en daar (gratis) juridisch advies inwinnen hoe verder te handelen.

Zet het ultimatum op 1 week.

1 like

Gaat het nu over je eigen verbinding of over die van een kennis?

Enniewee, het is zeldzaam dat dit soort problemen niet door ons worden opgelost binnen afzienbare tijd. Als er iets aan de hand is, is het vrijwel altijd binnen een week opgelost tenzij er sprake is van (ernstige) kabelschade waarbij gegraven moet worden of iets van dien aard. In dat geval ligt het buiten ons domein en kunnen wij hier uiteraard ook niet veel aan doen.

Ik heb geen inzicht in de situatie en kan die ook niet verkrijgen met deze summiere informatie. Stuur ff een postcode/huisnummer in een privébericht en dan kijk ik er naar.

1 like

Nou @Kareltje , 3 dagen geleden was het “2 weken geen internet”. Nu al 4 weken plat.
Of ik kan niet tellen of jij weet niet dat een week 7 dagen heeft … :partying_face:

De uptime hier van Tweak ligt boven de 99%.
Die ene keer dat ze wegvallen duurt nooit lang.
Prima provider, ik kan je Tweak van harte aanbevelen.

2 likes

Het is helaas toch 4 weken. Maar de tekst kun je niet meer aanpassen na enige tijd. Het blijft een feit dat iemand niet zijn best heeft gedaan om dit op te lossen. Ondanks meerdere telefoontjes en Emails. Ben blij dat Johan er naar gaat kijken. Tweak internet is SUPERsnel. Daar kunnen andere knijpende providers nog wat van leren.

1 like

Het probleem is gefixt. Ze kunnen weer genieten van supersnel internet van Tweak. Dankzij Johan is het in een stroomversnelling gekomen en opgelost. Hij weet bergen te verzetten. Super Bedankt.

1 like

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.