Tweak voor zakelijk

Beste,

Kan ik het reguliere abonnement internet only ook aanvragen zakelijk? De huidige provider die echt een zakelijk abonnement aanbied is dramatisch is service en snelheid terwijl mijn tweak thuis verbinding een veel stabiele verbinding is…

Tweak is een consumenten provider, en levert dus ook alleen maar consumenten producten.
Dit forum is ook meer voor klanten onderling dus ik denk dat je het beste de klantenservice kan bellen of ze eventueel ook een zakelijke tak hebben en/of zakelijk gebruik uberhaupt is toegestaan onder de voorwaarden

k vroeg me af of andere gebruikers het wisten. En inderdaad mijn vraag is of ik deze lijn zakelijk mag gebruiken onder die voorwaarden.

stukje uit de algemene voorwaarden

#6

Gebruiksregels

  1. Tweak levert consumentenproducten, tenzij anders vermeld. Er kunnen geen eisen ten behoeve van zakelijk gebruik worden gesteld en de beschikbaarheid van de Dienst kan niet worden gegarandeerd.
  2. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de (correcte) werking van de Dienst.

nu zijn ze wel 99% van de tijd online maar toch…
dus ik zou zeker even bellen met ze

Hoi MBosch,

Stel jou vraag aan Randal Peelen hij is de man van Tweak, indien hij jou een antwoord geeft en dat doet hij, dan ben je ingedekt. (Randal Peelen … Commercieel Directeur Tweak)

Succes…

Hans Snuiverink

Denk dat het gebruik van tweak voor zakelijk doeleinde geen probleem is.
Echter komt er geen factuur die op je bedrijfsnaam staat en moet je gebruik “normaal zijn”…

En zoals hierboven vermeld kun je geen uptime garantie krijgen. Wat je zakelijk wel kunt verwachten. Denk dat dit een goed antwoord is op je vraag.