Tweak (Canal Digital) tv

Dan zal er wel een fout in de website zitten want ik kreeg destijds gewoon wat ik besteld heb. Maar heb deze al een tijdje en was destijds in de aanbieding.

Maar werkt hier wel gewoon, je moet op de tweede of derde afbeelding klikken.

Welke iptv provider heb je? HD is voor mij voldoende. En ik kijk op 1 tv en 2 tablets

Als ik voor bestel kies, zie ik tarieven voor standard vps (goedkoopste) en premium vps. Maar wat zit er in die pakketten aan zenders?

Ik heb premium zitten alle landen en films in. Wel een land van voorkeur instellen dan is het sneller. Je kunt ook eerst een proefabonnement van 24 uur nemen.

Heb een kabel aangesloten. Heb een proefabonnement genomen. Ik vind de HD kwaliteit toch minder dan de HD van NLziet en nog minder dan de HD van Ziggo. Twee keer al een tijdelijke vastloper gehad tijdens kijken naar NPo1. Ga nog verder testen maar vooral dat vastlopen is niet best.

1 like

Welk tv box heb je een 2G of 4G ? Dat vast lopen wel weleens gebeuren als er een heleboel mensen gelijk naar één zender zitten zoals met voetbal. Maar valt normaal wel mee. Ik heb Nederland en Suriname als voorkeurslanden laten instellen. Dan worden die andere landen niet ingeladen en scheelt een stuk aan snelheid. De beeldkwaliteit is hier prima. Ik heb hier ook gewoon NLziet erbij op maar zit geen verschil in.

1 like

Heb zoals hierboven gemeld een 2G vanuit jouw link ontvangen ( ze adverteren met 4G enz. maar die versie moet je eerst bewust aanklikken anders krijg je de 2G). De service desk zegt ook dat het in de regel zonder haperingen loopt. Maar ja zo’n voetbalwedstrijd op spannendste moment…Later op avond op NPO bij ander druk bekeken programma ook een hapering. NLziet loopt dan bij opstarten wel op die zender. Beeldkwaliteit is niet super goed HD als ik vergelijk met HD via coax verbinding van Ziggo. Maar vergelijkbaar met NLziet. Probeer nu uit te zoeken hoe een NL ondertiteling bij een film uit de top 300 IMDB te krijgen😓

De klantenservice is overigens erg vlot met antwoorden op een vraag👍.

1 like

2G is inderdaad traag 4G werkt prima en tja je moet dat bewust aanklikken net als eu stekker etc. Anders krijg je een uitvoering voor het buitenland. Gewoon in de verkoop zetten en een andere bestellen.

4G is een keer zo snel als 2G net als met een PC.

Het item staat steeds met 4G geadverteerd en de prijs van een 2G item. Die EU stekker gaat wel vanzelf goed. Dus ik denk dat ze van die 2G dingen af willen met deze verkooptruc. Zelfs als je retour aanvraagt , wordt er gecorrespondeerd met 4G, wifi 5g enz. Maar retourneren kost me naar verhouding te veel verzendkosten.

Dat is niet in de haak klacht indien bij AliExpress. Voor NLziet wil 2G wel maar IPTV kunnen ze niet aan.

Probeer deze link eens. Nieuwste T95 Smart Tv Box Android 10.0 6K 2.4G & 5G Wifi 3D Voice 64G 4K Quad Snelle Core Set Top Box Ondersteuning Meerdere Media Player| | - AliExpress

Daar moet je onderaan op het tweede plaatje klikken dat is 4G.

Dit topic is 60 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.