Opeens een foutmelding in SABnzb :"('Server news.tweak.nl uses an untrusted certificate [Certificate not valid. This is most probably a server issue.] "

Tot voorkort werkten de onderstaande instellingen perfect, maar opeens komt er niets meer binnen en geeft SABnzb een fout.

Ligt dit aan mijn installatie, of is het server certificaat echt niet (meer) geldig?

vanzelfsprekend lost de fout zich op als ik “Certificate verification” uitzet, maar dat slaat natuurlijk nergens op…

1 like

Ziet er uit als een gevalletje “over het hoofd gezien”. Het certificaat van de Tweak website (en dit forum) is onlangs ook vernieuwd.

Ik krijg het volgende certificaat voorgeschoteld als ik m.b.v. openssl s_client op poort 563 met news.tweak.nl verbind:

Certificate:
    Data:
        Serial Number:
            37:2c:4d:d8:6e:0b:74:a3:cf:08:c2:33:64:d8:be:48
        Issuer: C = GB, ST = Greater Manchester, L = Salford, O = COMODO CA Limited, CN = COMODO RSA Domain Validation Secure Server CA
        Validity
            Not Before: Oct 31 00:00:00 2017 GMT
            Not After : Oct 30 23:59:59 2020 GMT
        Subject: OU = Domain Control Validated, OU = PositiveSSL Wildcard, CN = *.tweak.nl
        X509v3 extensions:
            X509v3 Subject Alternative Name:
                DNS:*.tweak.nl, DNS:tweak.nl
1 like

Sinds gisteren zelfde probleem met certificate:
Server news.tweak.nl uses an untrusted certificate [Certificate not valid]

Spotnet en Sabnzb werken niet. Sabnzb wel werkend met uitgeschakelde certificate

Hier op gathering.tweaker ook iemand zelfde probleem:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/64463736#64463736

Als @johan maandagochtend uitgeslapen op het werk komt (of vanuit huis inlogt) zal hij vast zo snel mogelijk dit certificaatprobleem oplossen. :grinning:

Bij mij doet alles het nu weer, certificaat geaccepteerd :+1:

1 like

Hier inderdaad ook!
We kunnen weer :slight_smile:

Ik had het gistermiddag al gefixt :slight_smile:
Het was inderdaad een gevalletje certificaat-upgrade-vergeten :roll_eyes:

1 like