Help jij ons 10 Gigabit te testen?

Heb hem wel bij de benzinepomp gehad, mooie speculaaspop

maar Tweak heeft een volledige radiostilte :frowning:

2 likes

Mijn excuses, het was inderdaad even stil. Ik ben een poosje ziek geweest en daarna door een ander project in mijn nek gegrepen, maar ik was jullie zeker niet vergeten! Inmiddels hebben alvast we twee klanten bereid gevonden de eerste kandidaten te zijn, en komende week sluiten wij @remco_van_mook als eerste aan op ons 10 Gigabit abonnement.

We zullen daar een klein verslagje van maken, en met een beetje geluk heeft Remco daarna mooie anekdotes over zijn nieuwe digitale werkelijkheid :nerd_face:.

2 likes

Hallo Randal,

Bedankt voor jou antwoord en beterschap gewenst.
Verder fijne feestdagen een goed uiteinde en een super begin in 2020.

m.v.g.
Hans Snuiverink

Wat misschien wel handig is, om de mensen alvast uit te kiezen, zodat de rest weet waaraan ze toe is…

Mocht je nog een tester zoeken :grin:

Na een bezoekje aan de wijkcentrale, een avontuur in de kruipruimte en een paar potten koffie is het gelukt - er ligt een werkende 10Gbps aansluiting naar mijn huis! Ik ga nu aan de slag om de setup thuis van de volledige snelheid gebruik te kunnen laten maken - ik hou jullie op de hoogte!

@randal komt later nog met een uitgebreider verslag en foto’s - dank je wel Randal en Lars!

Remco

3 likes

Vandaag hebben we @remco_van_mook als eerste echte testklant aangesloten. Zoals hij zelf al zei begon ons avontuur in de wijkcentrale, want die wilde Remco wel eens van binnen zien. Om 10 Gigabit te kunnen gebruiken moeten we je aansluiting verplaatsen naar een geschikte poort op onze apparatuur, en daar komt even handwerk bij kijken.

Na ons bezoekje aan de wijkcentrale hebben we de oude mediaconverter vervangen voor een ‘passieve’ kabel die in het geval van Remco door de kruipruimte naar de benedenverdieping is gebracht. Vanwege zijn werk en zijn thuiskantoor heeft Remco het een en ander aan interessante apparatuur draaien, waarvoor een 10 Gigabit verbinding leuke nieuwe mogelijkheden biedt.

Ik heb een klein interview en een korte audio-reportage gemaakt van ons bezoek en zal dat later verwerken en publiceren.

We hebben genoten van prima koffie en de gastvrijheid van Remco en zijn alvast erg benieuwd naar de resultaten van zijn tests!


5 likes

TOP … gedaan,

heel veel plezier Remco met jou nieuwe snelheid…

Remco gefeliciteerd, nu ben je echt snel … TOP

Hoi Randal,

nog even wachten en dan komen jullie naar Enschede of niet…en dan ben ik net zo snel als
Remco, wat lief … als verjaardags cadeau …

Groet,
Hans Snuiverink

Lijkt mij wel interessant 10 gig heb nu 1 gig in leeuwarden

Brant,

Welkom hier, ik zie al jij wacht ook op 10G net als ik, hopelijk komen ze snel.
Veel succes en fijne Feestadgen gewenst…

Groet,
Hans Snuiverink

Ben je een geselecteerde kandidaat?
Ik zit ook te wachten op 10G, maar ben helaas (nog)niet geselecteerd.
Hopen dat er snel nieuws naar buiten komt…
Ik vind het leuk om er mee bezig te zijn,net zoals in het begin van 1G :grinning:

Hoi Michael,

Zover ik weet nog niet, was als verjaardags cadeau leuk geweest, maar helaas.
Ik wacht rustig af en hoor het vanzelf, zij kunnen natuurlijk niet iedereen zo maar
even aansluiten, dat is immers wel een investering…
Maar Randal zal het wel goed oplossen, daar ga ik vanuit.

Groet,
Hans Snuiverink

Oké, ik dacht dat je geselecteerd was…
Dan wacht ik ook nog even alles ongeduldig af :wink:
Ik betaal 1 jaar in 1x misschien helpt het :wink:

Nee hoor, dat doe ik ook. Nog geen 10G hier…

Verkeerde persoon gequote. Tis voor @remco_van_mook
Mooi man veel plezier er mee. :+1:

Zal alleen niet heel lang zijn hè. :innocent:
Het was testen tot het eind van het jaar toch? Dus wordt ie nou
31 december alweer afgesloten. Mooie test is dat geweest dan. :sunglasses:
14 dagen. En wel even 1 hele tester…Wauw. :upside_down_face:

Afijn ik heb er maar wat de gek mee. Maar ik ben wel
serieus benieuwd of er nog meer testers komen of niet…

(Oké, als het goed is zijn er 2 testers. Maar de 2e moet nog aangesloten worden.)

tja wie zou het zeggen
ik weet het niet??

16 dagen niks van je laten horen vind ik niet op de hoogte houden…
Jammer, ik ben opnieuw erg teleurgesteld.

Ik had minimaal een speedtest verwacht.

Laat je alstublieft even weten, als je nog geen bevindingen mag delen of zo…

Hoi Michael,

niet zo snel teleur gesteld zijn, er word aan gewerkt en binnenkort zal er wel iets op
het forum veschijnen, maar ik denk dat jij net als ik wel graag goede test wil zien en niet iets
slechts omdat het nog niet helemaal goed is afgesteld.
En jij bent net zo ongeduldig als ik zelf maar, … geduld is een schone zaak.

Ik wens jou in ieder geval een fijn en gezond 2020, de rest komt vanzelf goed.

Groet,
Hans Snuiverink