Een website is niet te berijken via tweak internet

ik kan de site reprapwordl.nl niet openen met tweak heb de fritsbox 5490 modem
werkte eerst wel heb verder niks gedaan aan de insteling van het modem bezoek ik de site met mijn mobiletelefoon via mijn profider kom ik wel op de site

Met T-mobile kom ik er ook niet op, misschien uit de lucht gehaald.

Ik neem aan dat je deze bedoelt? Zo te zien werkt die weer naar behoren.

1 like

hier niet heb ook een internet abo van kpn daar doet die het wel op
heeft wel gewerkt op tweak nu ineens niet meer heb niks verandert

Kun je de site niet bereiken vanaf je pc of vanaf je mobiele telefoon (op wifi)?

Hier werkt hij wel, op desktop, achter een Tweak-aansluiting (zowel IPv4 als IPv6).

Mocht het de pc zijn, probeer dan eens een andere browser, incognitomodus of probeer je applicatiedata te verwijderen door als je de juiste URL hebt ingevoerd, naar developer tools te gaan (F12) en dan naar Application, Storage, Clear site data uit te voeren (gebaseerd op Chrome/Edge).

probleem zit bij tweak mijn buur jongen heeft ook glasvezel van efiber maar dan van trinet daar is reprapworld gewoon berijkbaar heeft altijd hier gedaan nu niet via wifi werkt het ook niet heel raar heb verder niks verandert

Ik zie in dit onderwerp 3 personen die die site wel kunnen bereiken. Hoe ligt het dan aan Tweak?
Doe anders eens een traceroute.

1 like

Zal niet lukken want @darkloo mist de punt-toets op zijn toetsenbord … :wink:

2 likes

met kpn profider kom ik wel op de site van reprapworld doe ik het via tweak kom ik er niet op

Het zou kunnen dat je in een andere reeks valt dan wij… als je naar www.watismijnip.nl gaat, wat zijn dan de eerste 3 getallen van je ip-adres, @darkloo?

82.197 begint mijn ip adres

leaseweb is de hosting van reprapworld pak ik een andere site die ook gehost word door leaseweb kom ik wel op de site

Moet het niet reprapworld.nl zijn? (LD omgedraaid aan het eind)

3 likes

Een ongelukkige toetsenaanslag? wordt site reprapworDL.nl bedoelt of site reprapworLD.nl? (zoals door johan ook wordt gesuggereerd). dus omkering van DL naar LD :wink:

Soms is het zo simpel